After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Haha :!: http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=573077 Og moralen er: Ikke tatover deg i fylla... Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja sleeve ser kanonbra ut Tenkt deg godt om vertfall! Brukte 1 år på å tenke ut min første! Hahah, Glimti, den der så jeg her om dagen. Herlig Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen svære kjøttetende blomster fra mars kanskje? Nei.. Ikke? tenk for et strålende motiv det kunne vært da. Og noen kratere og stjerneskudd i bakgrunnen selvsagt. Ja sleeve ser kanonbra ut Tenkt deg godt om vertfall! Brukte 1 år på å tenke ut min første! Hahah, Glimti, den der så jeg her om dagen. Herlig Brukte ca. et halvt år på å bestemme meg for min første. Har sett mange bilder av tatovert bart på fingeren. Forstår ikke hvordan noen kunne tolke det som innspirasjon... Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hah, nei du sier noe der altså :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er du full er det meste artig Det burde de fleste vite Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Men kansje ikke fullt så gøy dagen etter... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja sleeve ser kanonbra ut Tenkt deg godt om vertfall! Brukte 1 år på å tenke ut min første! Hahah, Glimti, den der så jeg her om dagen. Herlig Har tenkt i to år nå Vil egentlig få ut fingern å gjøre det.. men får tenke meg nøye igjenom.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Få ut fingern da så kansje du blir klar til sommer`n. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Men kansje ikke fullt så gøy dagen etter... Nettopp. Søstra mi har tatovert ''Barbie'' litt nedenfor navelen.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva var anledningen? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hu var full. Så nå er det en Barbie logo (altså barbie fonten hvor det står Barbie) til høyre for blærpartiet. Det blir nok ikke så fint når hu fyller 40 akkurat.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Høres jo veltenkt ut. Kansje hun kan få jobb som modell til en musikkvideo ala "I`m a barbiegirl". Lenke til kommentar
No14 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen svære kjøttetende blomster fra mars kanskje? Nei.. Blir noen fete japanskinpirerte blomster med etter eller annet rart.. Ventetid helt ut i februar, så har god tid til å tenke.. Men tør jeg å gjøre det da.. halve armen er jo litt å tattovere.. Japansk/asiatisk stil med blomster er kult! Synes du bør gå for halvsleeve, det blir mye bedre enn med flere små når tattovøren i tillegg får en del frihet! Har selv en halvsleeve med asiatisk motiv og en stor lotusblomst nederst med den sterkeste rosafargen som er mulig å få tattovert. Den ble bra selv om jeg er gutt! Blir plutselig en full sleeve.. Minner om at den viktigste etterbehandlingen av tattoo er å poste bilder på forumet! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Om det først skal asiatisk, hvorfor ikke noen bilder av folk som bedriver kampsport!? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fordi man hadde sett ut som en idiot. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Shaolin munker eller lignende hadde vært kult! Ikke dum ide Glimti! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fordi man hadde sett ut som en idiot. Snakket om seriøse motiver, ikke Turtles. Shaolin munker eller lignende hadde vært kult! Ikke dum ide Glimti! Lykke til med motivet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Fordi man hadde sett ut som en idiot. Ja... den var litt spess. og komme med. NEI, gjør man det sikkelig så ser man ikke ut som en idiot med det. Er sykt mye kampsport i asiatisk historie og bla blabla. Endret 6. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ikke forvent at det alltid kommer seriøse svar i denne tråden... Hva synes du om motivet fra linken foresten? Riktig innspirerende? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Vet at gjør man den biten med kampsport sikkelig så ser det like bra ut som andre asiatiske motiver. Forøvrig skal jeg fortsette på sleeven på venstre-armen den 20.oktober så blir litt mer oppstreking. Zombie-Geisha Tenker du på den linken til artikkelen i avisen? Lo godt av den ja:P Endret 6. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå