Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann. Jeg har en prince albert som jeg er veldig fornøyd med, men funderer litt på å bytte ring til en større. Hvordan gjøres det osv?? Tok den i mars så den burde gå greit å bytte den nå da?

Tenker du bare på en større ring i diameter eller tenker du på å utvide hullet?

Lenke til kommentar

Bytte er jo bare å fjerne kula og snurre ringen til hullet treffer hulle.. Ganske merkelig, kiler litt på innsiden.. Det er nå over 2 år siden jeg tok ut min, enda ikke grodd.. :O Tror jeg må leve resten av livet mitt med å holde på hullet når jeg tisser.. (det lekker hvis ikke..)

Lenke til kommentar
Bytte er jo bare å fjerne kula og snurre ringen til hullet treffer hulle.. Ganske merkelig, kiler litt på innsiden.. Det er nå over 2 år siden jeg tok ut min, enda ikke grodd.. :O Tror jeg må leve resten av livet mitt med å holde på hullet når jeg tisser.. (det lekker hvis ikke..)

Så det er bare å kjøpe en ny ring og "dytte" den igjennom?

Lenke til kommentar
Tenker du bare på en større ring i diameter eller tenker du på å utvide hullet?

Tenkte på å utvide hullet. Ringen jeg har nå er vel 2,4mm tror jeg. Skal ikke opp drastisk i størrelse men litt tenkte jeg. Hva er neste størrelse? 3,6mm??

Har ingen erfaring med å utvidet annet enn øret. Men jeg mener å huske at det var noe snakk om utvidelse av prins albert tideligere i tråden. Smarteste er nok å stikke til et studio og høre med dem om det går fint å utvide samt hva slags størrelse du burde gå opp til.

Lenke til kommentar

Da har jeg vært hos flaming heart tatto, og snakket med en hyggelig dame og mann..

De stripene jeg var ute etter, var visst noe japansk, og jeg fikk se på noe japanske motiver, men jeg synes ikke alle fiskene, dragene og samuraier er noe spess, men jeg fikk veldig lyst på blomster, som småmotiver..

Det er vel lov med blomster selvom man er gutt vel? :p

Lenke til kommentar

Noen svære kjøttetende blomster fra mars kanskje?

Nei.. :no:

Blir noen fete japanskinpirerte blomster med etter eller annet rart.. Ventetid helt ut i februar, så har god tid til å tenke.. Men tør jeg å gjøre det da.. halve armen er jo litt å tattovere..

Lenke til kommentar

Har en tattovering på skulderen så er jo ikke en jomfru..

Men har alltid lyst på en på armen, og synes sleeves er fint.. Nei.. Får ta en indre debatt.. Må jo ringe å bestille snart hvis det skal bli noe av... fryktelig lang ventetid..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...