Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Selvfølgelig. En piercing blir vel ikke mindre skjev og et smykke blir vel ikke lengre av at man ikke renser dem? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Question; Hva er ca. prisen på å ta 2 sånne: ...? Hvor lang tid tar det ca? Prosessen mener jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvor store er de? Er de 8mm kan du skalpellere rett opp og trolig be om å få sånne smykker. Det tar ti sekunder eller mindre å skjære, men flere måneder å gro. Er du ikke keen på det kan du alltids ta et hull på 1,6 mm og strekke i snitt hver tredje uke til du har nådd målet. Sånn ca. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tenker 3mm. Har noen erfaring med leading-light? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 3mm? Du er klar over at det er et veldig lite hull? Det kommer ikke til å se ut som bildet du brukte som referanse. Uansett, jeg vet ikke med leading light, men hos PinPoint kan du stikke med 3 mm-nål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Og om de ikke stikker med så stor nål tar det ikke lang tid å strekke opp til den størrelsen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Selvfølgelig. En piercing blir vel ikke mindre skjev og et smykke blir vel ikke lengre av at man ikke renser dem? Niks. Jeg bare spurte fordi hver gang jeg har piercet meg hos Solid har det gått glimrende. Og jeg har vært der noen ganger nå. Senest sist fredag. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Var veldig bra før, men synes det har tapt seg stort de siste årene. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei Trenger litt hjelp her.. Jeg vil ha en halvsleeve, men vet ikke riktig hvordan jeg skal gå frem.. Jeg vil ha striper, som går nedover armen og ender ved albuen, og legge inn noen motiver inn i stripene. Noen ideer på hvordan jeg skal gå frem? Har lyst på noe orginalt og noe jeg ikke kommmer til å se andre steder.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Skal det være originalt må du vel finne på motivene selv. Hva slags striper tenker du på? Tribal? I så fall er det massevis av bilder gjennom tråden. Sjekk bla. åpningsinnlegget. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Finn en dyktig tattovør, avtal en tid der du kan få pratet med personen, ta med så mye referanse bilder som du kan eller ìder som har en del av det du tenker på...uansett hva det er så lenge det viser det du vil ha frem, tattovøren får det ned på arket\ får ideen din ut som tegning og til slutt en nydelig sleeve. Noe i den duren:) Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 nei og nei.. Ikke noe tribals her.. Slike striper: http://cm1.theinsider.com/media/0/66/68/jo...x0.252x320.jpeg Bor i trondheim.. Noen dyktige jeg kan oppsøke? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 I Tr.Heim så er det 2 studioer Flaming Heart og Purple Pain ( sikkert andre, men disse 2 skiller seg ut ) , ta og sjekk sidene:) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Med den slags motiv tror jeg du burde følge rådet til Amanita Muscaria og snakke med en tatovør. Lykke til. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hah, Milanjo, kjente deg igjen på hvor du hadde piercing "Mor" her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Æg veid, æg veid. Med det sagt, Glimiti, det kan jo gjerne være jeg har vært uheldig også, hvem vet? Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hahah, en helt utrolig søt delfin!! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Med det sagt, Glimiti, det kan jo gjerne være jeg har vært uheldig også, hvem vet? Kansje det var lærlinger som pierciet deg. Blir overasket hvis det er de samme som har piercet meg. Hahah, en helt utrolig søt delfin!! Original var den iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå