Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen som har tips til nettbutikker å bestille piercingsmykke fra? Jeg har ikke tålmodighet til å bla mange sider tilbake her(nettet går meg på nervene). Handler selv hovedsakelig fra http://www.bodyjewelleryshop.com/, men om du er utålmodig ville jeg valgt en annen nettbutikk. Jeg ventet i nesten 20 dager på en forsendelse om maksimum skulle ta 7. Du får gratis frakt om du bestiller for over £10. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen her som vet hvor jeg kan få tak i smykke som går igjennom 2 hull (Helix)? Tenker på en form for spiral som er formet som en slange eller noe. Synes piercingene mine blir litt kjedelige. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 A little grisly, right? This photo, two days after the appointment, comes to us from a client of the Tattoo Laser Removal Clinic in sunny San Diego, California, but removal aside, we can neither confirm nor deny whether the person featured above still does, in fact, love life. We, of course, hope they do. But really, those blisters form mighty quick—after the jump, the first shot is another close-up from day two, and the final shot is from day one, before these suckers puffed right up. -modblog.bmezine.com Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Har du sjekket bodyartforum, BMI osv.? det er butikker som selger smykker. Penis: AUUU Endret 5. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har vært innom en god del butikker og noen nettbutikk, uten å se noe av det. Jeg vet ikke helt hvilket nettsteder jeg kan sjekke for å få spesielle smykker. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 sjekket her: http://www.bodyartforms.com/ ganske greit utvalg og pålitelig butikk er det også Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Fant denne, men synes fortsatt den er litt kjedelig. Skulle gjerne hatt noe mer spennende enn en stang, alla en slange eller noe. Også noen som har erfaring med om det er mulig å tilpasse den til hullene? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tror heller hullene må tilpasses den. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen her som har tatt blekk på innsiden av leppa? Hvordan er det i pain skalaen? (Ja, vet det er indivduelt, men...) Hvor mange ganger trengs det å gåes over før det sitter, eller er det konstant fading i høy hastighet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som har tips til nettbutikker å bestille piercingsmykke fra? Jeg har ikke tålmodighet til å bla mange sider tilbake her(nettet går meg på nervene). Handler selv hovedsakelig fra http://www.bodyjewelleryshop.com/, men om du er utålmodig ville jeg valgt en annen nettbutikk. Jeg ventet i nesten 20 dager på en forsendelse om maksimum skulle ta 7. Du får gratis frakt om du bestiller for over £10. Takk for tipset. Skal huske det, men nå trenger jeg det ikke lenger, ble dratt med til et sted i stavager i dag og bytta smyke isteden (husker ikke hva det heter i farten) og ble impuls-piercing samtidig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Oppholder du deg i Stavanger annbefaler jeg Solid tattoo og piercing. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvor får man tatt percing i Drammen? Kan man ta hos Starlight? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det var Solid du var på, Anfall. Og jeg burde aldri blitt med inn. Nå er jeg så piercingsjuk at det halve var mer enn nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Oppholder du deg i Stavanger annbefaler jeg Solid tattoo og piercing. Det var faktisk der, visste det var noe på s. Gad bare ikke spørre noen a de som var med Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som har tips til nettbutikker å bestille piercingsmykke fra? Jeg har ikke tålmodighet til å bla mange sider tilbake her(nettet går meg på nervene). Handler selv hovedsakelig fra http://www.bodyjewelleryshop.com/, men om du er utålmodig ville jeg valgt en annen nettbutikk. Jeg ventet i nesten 20 dager på en forsendelse om maksimum skulle ta 7. Du får gratis frakt om du bestiller for over £10. Jeg har fått mitt etter ca en uke hver gang jeg har bestilt derfra :o Har forresten bestilt 6mm tapers og 6mm plugs nå Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det var Solid du var på, Anfall. Og jeg burde aldri blitt med inn. Nå er jeg så piercingsjuk at det halve var mer enn nok. Bra at dere gikk til et profesjonelt sted da. Forstår deg godt. Jeg var der og fikk utvidet øre og nye piercinger i brystvortene sist fredag og har vært hekta på å gå videre siden. Oppholder du deg i Stavanger annbefaler jeg Solid tattoo og piercing. Det var faktisk der, visste det var noe på s. Gad bare ikke spørre noen a de som var med Godt at du oppsøker de proffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg stoler/stolte på Nie, det ligner ikke henne å dra meg inn på et random elendig studio. Han som pierca meg var i alle fall pratsom og grei, og virka som han brydde seg litt og. "Går det bra med deg, du ser litt alvorlig ut?" Kanskje han venta på at jeg skulle gå i gulvet. Var ikke smerten jeg var alvorlig for da, er bare ikke så glad i å kle av meg for fremmede. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Antar det var han faste som pleier å være der. Har blitt pierca av ham flere ganger. Synes ikke det var noe stort problem. Og som psilocybe sa for lenge siden i tråden så får piercerne fort et profesjonelt forhold til det. Uansett, dyktig studio med dyktige folk. Bra at du hørte på Nie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Godt at du oppsøker de proffe. Det rare er jo; Når jeg tok septumpiercing der var alt fryd og gammen frem til jeg var innom PinPoint for å strekke den. Da fikk jeg spørsmålet om jeg hadde tatt den selv. o_O Andre gangen tok jeg medusa der. Igjen, fryd og gammen til jeg stakk innom Leading Light her i byen for å sjekke piercingen. Da hadde jeg visstnok fått alt for kort smykke. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har pierca meg der flere ganger uten en eneste komplikasjon. Sørget du ikke for å behandle de nye piercingene der skikkelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå