Cortinarius rubellus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Han Raw_Denim skal bare være stille, motivet han tattoverte bestemte jo faktisk jeg....så det og kalle folk copycat eller for og ikke være kreativ blir og kaste stein i glasshus :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kommer nettopp tilbake fra et besøk på studioet. Større tunell i øret og nye piercinger i brystvortene. Desverre hadde de fremdeles ikke fått smykkene til ampallang. Bare å vente altså. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Synes du har snakka om den ampallangen lenge nå. Hvor lang tid tar det egentlig for de å få inn smykke. Synes de bruker lovlig lang tid. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jepp. Det synes de selv også. For det første er det vist en ganske lite populær piercing så de som produserer og selger smykker prioriterer dem vist ikke i særlig stor grad. Sist jeg var der hadde de byttet leverandører men det var ikke kommet noe denne gangen heller. Men haster ikke. Jeg har uansett nok av prosjekter å drive med. Det første blir skorpionen på halsen. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Tok min første tattoo i går kveld, har bare nippel piercing fra før. Tok en veldig enkel og heller ikke for stor (synes jeg, og ja, armen er litt vridd på bildet) Endret 2. oktober 2009 av Driven Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg startet øreutvidelsen med å punche 4mm i begge ører i går Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Kult Driven. Stjerner er jo et godt brukt motiv, men dette var en bra måte å gjøre det på. Hvor tok du den hen? Og hva måtte du ut med? Jeg startet øreutvidelsen med å punche 4mm i begge ører i går Grattis. Jeg kom meg opp på 16 mm i dag. Endret 2. oktober 2009 av Glimti Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nice! Hvor mye mer skal du strekke? Jeg har veldig lyst på 30, men tror jeg kommer til å stoppe på 16 eller 20 Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja sant nok at det er godt brukt, men gikk i et år å tenkte på hva jeg ville ha, begynte og endte på dette resultatet, så er fornøyd med min første Tok den i Sandnes på Black Pearl, det var vel 3000 jeg måtte ut med, bestilte time dagen i forveien så blei visst overtid siden de kunne "trø" meg inn dagen etter. Litt dyrt men får nå være så. Hørt såpass mye godt om det studioet så ble der. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Tok min første tattoo i går kveld, har bare nippel piercing fra før. Tok en veldig enkel og heller ikke for stor (synes jeg, og ja, armen er litt vridd på bildet) Der ja, samme underarm som meg det:P Bare jeg har 4 stk og de går i sikksakk oppover. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Heheh, vi tenker likt Har du bilde, hadde vært kjekt å sett Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som vet om man skal "snurre" på tunellen når man renser? Flere som har sagt at jeg bør det, ellers kan den gro fast. Glemte å spørre om det i går, så da spør jeg bare her Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ut fra det jeg også har hørt så gjør de det. Har en kamerat som driver med det der Så han snurrer vertfall Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Tunellene er av titan forresten, om det har noe å si Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Heheh, vi tenker likt Har du bilde, hadde vært kjekt å sett Legger ikke ut bilde slik den ser ut nå, siden 2 av stjernene er farget feil. Men skal gjøre det så fort de er fikset:) Lem: De gror ikke fast;) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg fikk streng beskjed om å ikke røre på smykket i det hele tatt. Det ville visstnok bare gjøre ventetiden lengre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Og hvis man absolutt må røre smykket så vask hendene først:) Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Heheh, vi tenker likt Har du bilde, hadde vært kjekt å sett Legger ikke ut bilde slik den ser ut nå, siden 2 av stjernene er farget feil. Men skal gjøre det så fort de er fikset:) Lem: De gror ikke fast;) Uffda, hvordan skjedde det ? Lenge siden du tok dem ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som vet om man skal "snurre" på tunellen når man renser?Flere som har sagt at jeg bør det, ellers kan den gro fast. Glemte å spørre om det i går, så da spør jeg bare her Du skal alltid vaske hendene først, og unngå å ta på området utenom rensing. Smykket vil ikke gro fast. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nice! Hvor mye mer skal du strekke? Jeg har veldig lyst på 30, men tror jeg kommer til å stoppe på 16 eller 20 Skal stoppe på 20. Synes det er fin størrelse. Da har du noe størrelse samtidig som du ikke fullstendig ødelegger ørefasongen og gjør øreflippen større enn resten av øret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå