Cortinarius rubellus Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Likte ikke den der nei:( Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Latterligste jeg har sett på en stund. Skal innrømme at jeg har sett vesentlig bedre USA-tattoveringer selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Latterligste jeg har sett på en stund. Konstruktiv kritikk. Husk det. Vi bruke konstruktiv kritikk. Den er verre nå med neseringen enn den hadde vært uten. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hva tror du om forslaget mitt om at neseringen kunne vært rød, hvit og blå? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det har åpnet et nytt tatoveringsstudio i Lillehammer nå. "Lillehammer Ta2", drevet av en Terje Leistad Heggvik. Noen som har noe kunnskap om fyren eller om han er noe dyktig? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Har du link til studioet? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ser ikke ut som det finnes noen hjemmeside. Kanskje de har noe på facebook, men jeg veit ikke. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kansje de ikke har fått side enda hvis studioet er nyåpnet. Har iallefall ikke hørt om typen du nevnte før. Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Woho, da har jeg time til Noi Siamese 3 29 og 30 januar! Lenge til Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Vær glad du i det hele tatt har fått bestilt time. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hmms. Tattoveringen min vesker ikke særlig, men den flasser som bare det. Det er "farge" på flassen. Skal jeg bare fortsette å smøre med fuktighetskrem? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 yupp, bare og smøre. Så lenge det flasser så er det bare bra og smøre, men bare tynne lag. Fargen som går av følger skorpen, men det behøver ikke og bety det samme som at du får en fargeløs flekk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Sitter og funderer på hva den USA-tattoveringen jeg linket til på forrige side egentlig koster. Ikke at jeg kunne tenkt meg noe lignende, men kunne vært gøy å ha noen priser på ansiktstatoveringer å sammenligne med dersom jeg en dag bestemmer meg for å ta tribalen i ansiktet. merker jeg har lyst. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvis man først skal være patriotisk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Iallefall dersom man liker tegneserier. Er man ute etter patriotiske USA-tattoveringer er den jeg kom med på forrige side samt de fra mye tideligere i tråden med FREEDOM og September 11 2001 samt amerikamske flagg og nasjonalørnen langt mer symbolske. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Og evig mye jævligere. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvor mye tror dere denne vil koste å ta full-size på ribbeina?Trenger pris for å se hvor mye jeg trenger og spare opp Har du sett på LA ink nå? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Og evig mye jævligere. Smak og behag vett`u. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvor mye tror dere denne vil koste å ta full-size på ribbeina?Trenger pris for å se hvor mye jeg trenger og spare opp Har du sett på LA ink nå? Nei? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvor mye tror dere denne vil koste å ta full-size på ribbeina?Trenger pris for å se hvor mye jeg trenger og spare opp Har du sett på LA ink nå? Nei? Merkelig...Var en fyr der som ville ha det samme motivet,full-size på ribbeina. Syntes det var litt tilfeldig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå