Cortinarius rubellus Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Bo kan alt, hvis man skal stole på det som kommer ut av munnen på han. :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nettopp derfor det er best å undersøke litt på egenhånd også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 yupp, bedre det enn og lære på den tunge måten Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jepp, slipper å tatovere over for å dekke skaden. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 som jeg måtte Men man lærer da, nå er jeg superkritisk:) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvor var det tatoverte deg første gangen da? Var det hos selveste Bo? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg bruker min rett til og ikke svare:P Sier bare at jeg har vært sikkelig dust i starten og må betale for det nå. Derfor jeg er så opptatt av at folk går til folk som gjør jobben 110%. Vil ikke at noen skal måtte gjøre alt det jeg har og må gjøre. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Så ille? Da er det godt at man har folk som TattoHarald til å tatovere over og fikse feilene. Seriøst, har merket meg at du er en av dem som er ivrigst på å annbefale gode studioer og samtidig si at enkelte (som feks. Bo) er tatovører man skal holde seg langt unna. Så det er altså grunnen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 den forbanna idioten har kostet meg mye, men såklart det er min feil...klarer og se det. Men hvis jeg kan redde et par armer er jeg glad, jeg får aldri "drømme"-armene som jeg kunne hatt. Har masse kropp igjen da:D Heldigvis takket være en tattovør så begynner venstrearmen og se ihvertfall grei ut ( den med hodeskallen og roser osv. ) Men ja, jeg slåss for at folk skal gå til sikkelige tattovører. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg skal så definitivt få meg noen hodeskaller selv. På brystet anntageligvis. Kansje på skulder og. Må se hvordan det går med planene om tekst fra skulder til skulder først. Må jobbes en del med alle planene jeg har så det ikke bare blir noe rot. Men har god tid. Er ingen som har sagt at alt må være på plass før neste sommer. En ting jeg lurer på: Har iblant tenkt på å dekke armene helt med svart for så å få hvite mønstre over og kansje farger over der igjen slik Lucky Diamond Rich har gjort. Men det er såpass stort prosjekt at det blir med tankene de neste årene. Lenke til kommentar
Bankhead Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg vil tatovere meg. Jeg vil holde det old school (svale, rose, bannere), og bor i nærheten av Drammen. Jeg synes Nybyen Tattoo virker som et ålreit sted til nettopp dette. De med mer peiling enn meg; skyt gjerne inn noen innspill. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Spander på deg en togbillett og de 20 (??) minuttene det tar for deg å komme deg inn til Oslo og sjekk ut studioene der Er ganske trøtt nå såå jeg glemmer nok en del studioer i farten, men de jeg komemr på er Hellspawn og Lucky 7. Vet det er flere men kommer bare ikke på noen nå, er nok andre som er snille og skyter inn forslag Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvor mye tror dere denne vil koste å ta full-size på ribbeina? Trenger pris for å se hvor mye jeg trenger og spare opp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 mener du hele delen fra under armen og ned til hofta eller bare selve ribbeinene? Og størrelsen har mye og si, men hvis du er "vanlig" så havner du over 8k( du bør ha 10 ) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hva synes folket? http://seattlepi.nwsource.com/dayart/20080...72804072008.jpg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 at han liker landet sitt er det null tvil om :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hadde tatt seg bedre ut uten neseringen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Den ødela på en måte hele bildet. Kansje det hadde gått bedre om han "kamuflerte" den med å ha den i rødt, hvitt og blått. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Latterligste jeg har sett på en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå