Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt overrasket over hvor mye folk som tar tattoo fordi det er på moten, og nærmest bare plukker ut den første de synes er ok fra nett eller tattoo bok hos tattoo fyren.

 

Nå skal jo folk få lov til dette, deres kropp, men vet bare om flere som har angret i ettertid. Har selv 2 stk, 3. på tegnestadiet (no mainstream her i gården), og er noe jeg har lagt mye tid og tankekraft inn i. 2.5 år siden første. 1.5 siden 2. og 3. blir i løpet av våren.

 

Ser også endel som snakker om å anskaffe sin 1. tattoo her, og vil bare igjen påpeke at dette er noe som sitter lenge, så vær sikre på valget dere tar. :)

Lenke til kommentar
jeg har tenkt på det siden 9ende klasse ellerno :p fortsatt ikke sikker.

Har noen jenter i klassen som har tattoveringer. de er helt skeive, og syns en tattovering på 300 kroner er dyrt O_o

Det ser jo helt forjævlig ut de tattoveringene de har.

5575288[/snapback]

 

 

hehe, 300 kroner ja. Man får kanskje det man betaler for?

 

Og med tanke på hvor lenge en tattoo varer, og hva den helst skal bety for eier, er ikke 2k direkte mye.

 

2k er heller ikke mye, om man ser på hva tull folk kaster bort pengene på om dagen.

 

Og fornuftig å tenke seg godt om ja, jeg satt vel nesten 2 år og dulla rundt med min første. Mine betyr noe for meg personlig, og reflekterer ting i mitt liv, men dette er ikke klaging på folk som bare tar det fordi den ser fet ut der og da. Bare ikke kom å klag til meg om det senere.

 

Edit: Maks feilquote

Endret av agony
Lenke til kommentar

Ankell, leggen, låret, magen, brystet, skuldra, underarm, overarm, håndledd, korsrygg, rygg, nakke, hode!, nok å velge i ja :tease:

 

Men "riktig" plasering er også viktig for å få en god helhetsfølese av tattoo'en. Så bare bra at du bruker tid på å finne ut av det også. :)

Lenke til kommentar
Tror det blir en tatovering på hver underarm. :p

5584987[/snapback]

 

De 2 jeg har til nå er på hver sin underarm, helt ok sted å ta, ikke spesielt vondt, og synes om du vil vise de frem, evt lette å "skjule" om du ikek føler for å vise de frem.

 

Den på mandag er høyre overarm ca, får evt se om det blir noe på føttene senere engang.

Lenke til kommentar

Da var man tilbake fra tattoo shappa kommet, fått tatt første vasken og kikka nærmere på resultatet.

 

Lovte bilder av de jeg har til nå, så får liste de opp.

 

Ankh. Tattoo'en jeg tok i dag, så bildet er ca tatt 2.5 time etter tattoo'en ble tatt. Hens ikke ferdig healet eller no. Høyre overarm.

 

 

Scar. Dette er 2 flenger som går nedover min venstre underarm. Litt gammelt bilde, tatt ikke lenge etter den ble gjort, så fargene er ikke så kraftige på den ferdige tattoo'en (tomt for strøm på cam, så nytt bilde en annen gang).

 

 

Rosethingy. Begrenset hva jeg kan beskrive om denne, best å bare se selv. Er på min høyre underarm.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...