kverna Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Shit, kula i lipringen min datt ut. Ikke bare bare å få den på igjen heller .. 5574092[/snapback] si at du spiste den og venter på dens naturlige tilbakekomst ? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Kan man få gratis tatovering av en eventuell tatovørlærling? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Du kan få telefonnummeret til ein gal sogndøl med eige tattoveringsmaskineri om du har lyst på? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Tror ikke jeg gidder å reise ned dit. Ellers takk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Sikkert like greit. Trur ikkje eg hadde turt å sleppe han laus på et a4-ark med fargestifter eingang. =/ Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Shit, kula i lipringen min datt ut. Ikke bare bare å få den på igjen heller .. 5574092[/snapback] si at du spiste den og venter på dens naturlige tilbakekomst ? 5574739[/snapback] hehe nei SÅ gale var det ikke.. Lenke til kommentar
agony Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Litt overrasket over hvor mye folk som tar tattoo fordi det er på moten, og nærmest bare plukker ut den første de synes er ok fra nett eller tattoo bok hos tattoo fyren. Nå skal jo folk få lov til dette, deres kropp, men vet bare om flere som har angret i ettertid. Har selv 2 stk, 3. på tegnestadiet (no mainstream her i gården), og er noe jeg har lagt mye tid og tankekraft inn i. 2.5 år siden første. 1.5 siden 2. og 3. blir i løpet av våren. Ser også endel som snakker om å anskaffe sin 1. tattoo her, og vil bare igjen påpeke at dette er noe som sitter lenge, så vær sikre på valget dere tar. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 jeg har tenkt på det siden 9ende klasse ellerno fortsatt ikke sikker. Har noen jenter i klassen som har tattoveringer. de er helt skeive, og syns en tattovering på 300 kroner er dyrt O_o Det ser jo helt forjævlig ut de tattoveringene de har. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 En tattiss bør være nøye gjennomtenkt. Eg har fundert i over 1 år på hvordan min skal være, men kommer ikke til å ta noe før eg er 110% sikker. Lenke til kommentar
agony Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) jeg har tenkt på det siden 9ende klasse ellerno fortsatt ikke sikker.Har noen jenter i klassen som har tattoveringer. de er helt skeive, og syns en tattovering på 300 kroner er dyrt O_o Det ser jo helt forjævlig ut de tattoveringene de har. 5575288[/snapback] hehe, 300 kroner ja. Man får kanskje det man betaler for? Og med tanke på hvor lenge en tattoo varer, og hva den helst skal bety for eier, er ikke 2k direkte mye. 2k er heller ikke mye, om man ser på hva tull folk kaster bort pengene på om dagen. Og fornuftig å tenke seg godt om ja, jeg satt vel nesten 2 år og dulla rundt med min første. Mine betyr noe for meg personlig, og reflekterer ting i mitt liv, men dette er ikke klaging på folk som bare tar det fordi den ser fet ut der og da. Bare ikke kom å klag til meg om det senere. Edit: Maks feilquote Endret 8. februar 2006 av agony Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 har lyst å se åssån dine tattoeringa ser ut:P kan du ikke poste et pic da Lenke til kommentar
agony Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Skal å ta tattoo på mandag, får se om jeg får tatt bilder av alle 3 i løpet av kvelden da Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Har tenkt på motiver i over et år jeg. Har kommet fram til to motiver jeg vil ha nå, men vet ikke hvor jeg skal ha tatoveringene. Lenke til kommentar
agony Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Ankell, leggen, låret, magen, brystet, skuldra, underarm, overarm, håndledd, korsrygg, rygg, nakke, hode!, nok å velge i ja Men "riktig" plasering er også viktig for å få en god helhetsfølese av tattoo'en. Så bare bra at du bruker tid på å finne ut av det også. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Tror det blir en tatovering på hver underarm. Lenke til kommentar
agony Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Tror det blir en tatovering på hver underarm. 5584987[/snapback] De 2 jeg har til nå er på hver sin underarm, helt ok sted å ta, ikke spesielt vondt, og synes om du vil vise de frem, evt lette å "skjule" om du ikek føler for å vise de frem. Den på mandag er høyre overarm ca, får evt se om det blir noe på føttene senere engang. Lenke til kommentar
agony Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Da var man tilbake fra tattoo shappa kommet, fått tatt første vasken og kikka nærmere på resultatet. Lovte bilder av de jeg har til nå, så får liste de opp. Ankh. Tattoo'en jeg tok i dag, så bildet er ca tatt 2.5 time etter tattoo'en ble tatt. Hens ikke ferdig healet eller no. Høyre overarm. Scar. Dette er 2 flenger som går nedover min venstre underarm. Litt gammelt bilde, tatt ikke lenge etter den ble gjort, så fargene er ikke så kraftige på den ferdige tattoo'en (tomt for strøm på cam, så nytt bilde en annen gang). Rosethingy. Begrenset hva jeg kan beskrive om denne, best å bare se selv. Er på min høyre underarm. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har litt lyst på denne: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Litt rettere streker, forhåpentligvis? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Litt rettere streker, forhåpentligvis? 5604027[/snapback] Oi, det der så jeg ikke. Ja, en smule rettere ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå