After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Må ikke sovne når du tatoveres vet du. Tenk om du hadde våknet med 36 stjerner i ansiktet... Hva slags hjelp var det hun var til? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) ikke sovne slik, det er kliss umulig men jeg har begynt og lære meg og havne i en meditativ tilstand:) ( alle mine økter varer i 4-5 timer til vanlig ) Og det var et par plasser oppover som man kjenner godt ja. Hun pratet mye med meg, lo og hadde det artig. Tattovøren var jo ikke stille gab heller:P Var lenge siden jeg hadde ledd så mye som den dagen. Kommer til og husk den resten av livet mitt. 11 timers økt er ikke noe og fnyse av, fikk hilst på masse kule folk og jeg gikk over mange grenser den dagen. Sliter med foreks. panikk-anfall og andre ting pluss de vanlige kompleksene for kroppen. Så en dag og minnes:) Endret 24. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fint at du hadde en hyggelig tattissøkt. Spesielt siden den var så lang. Men du lo vel ikke så du ristet så fargen kom utenfor kanten på motivet? Fort gjort det vet du. Da jeg satt i stolen sist var det flere ganger tatovøren sa jeg måtte sitte ekstra stille. Tenker jo ikke på at man gjør en bevegelse nå og da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Starten så :!: var så oppgiret, men da drev han og streket opp, måten man bruker når man ikke skal ha sorte linjer:) (utvannet sort, veldig utvannet ) Så heldigvis så gikk bra:) Han er helt rå på farger:D 20 ok. skal jeg begynne på zombie-geishaen min på sleeven på venstrearmen ( der hodeskellen, rosene er ) Blir gående nesten fra albuen og innsiden av biceps. Endret 24. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er det noe mer som skal bygges på eller er du ferdig med motivet? Jeg har aldri så store motiver at det blir en flere dagers tatovering. Meste jeg har sittet er vel. ca. tre timer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er langt ifra ferdig, ansikter er grovt gjort på katta , den er fin..men er mer igjen ja. Alice er gjort, men hun er bare bittelitn , en god del av farginga av kroppen er gjort. Men mye igjen, 2 cover-ups osv. Skal få tegning. Vent litt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Katt? Alice? Er det Alice i Eventyrland som er motivet? Og du som nettopp gav inntrykk av at du likte monstertatoveringer i forumkafeen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) det er det kuleste syre historien man finner og jeg elsker syre...så hysj:P Det er mye igjen, som tegningen viser sånn blir det, så hele armen skal dekkes med bakgrunn osv. Og det blir godt og kvitt de 2 han covrer. Og han gjorde katta ikke så pusete som i Disney-versjonen, so ikke er orginalen. Ognialen er gammel historie. Og lurer dere på hvorfor det tar tid, jeg er stor...den har en størrelse som tilsvarer en back piece på ei 1.60 jente som har vanlig kropp(sa tattovøren) Vet desverre ikke hvorfor det er 2 av et osv.:S Endret 25. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ser kult ut det der. Litt vansklig å bedømme utifra de bildene, men store, detaljerte og fargerike tatoveringer er alltid et pluss. Blir spennende å følge med åssen det utvikler seg. Skulle du ønske andre syremotiver kan du jo ta Joker og Two-Face fra Batman. Begge har jo vært i kontakt med syre. Og nå stikker dette nattmennesket snart over til cola og kansje litt xbox. Ha en trivelig kveld/natt videre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Joker skal på meg, men sliter med motivet. Ha en god natt glimti=) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kul tattis, ZoDz! Det var vel verdt det, ikke sant? Har for lengst glemt de forjævlige 6 1/2 timene mine i mai, for jeg er så fornøyd! det var vært det, men blir en god stund til neste Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det er vel på grunn av knebåndet (eller hva det nå var du røk) og ikke på grunn av smerte under tatoveringsøkten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Noen som har noen gode tips til ting å gjøre, f.eks smøre såret med etter man har tatt ut piercing? Anyone? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det er vel på grunn av knebåndet (eller hva det nå var du røk) og ikke på grunn av smerte under tatoveringsøkten? Litt av begge(røk korsbåndet). Mulig det blir endring i planene. Kan bygge på den jeg har med ett annsikt eller ett menneske på baksiden og enda en vinge på motsatt side. Mye å velge imellom så jeg venter. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hva slags ansikt? Engel? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Så langt har jeg ikke kommet, og det gjør jeg ikke med det første heller Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ta deg tid du. Det viktigste er å være kvalitetsbevist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Anyone? Hva slags piercing er det snakk om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 I øyenbrynet. Så betyr litt at det ikke kommer til å bli et jævlig arr der. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg hadde ring i øyenbrynet for flere år siden og tok den ut for noen få år siden. Det er et merke så du kan se at det har vært noen der, men et arr vil jeg ikke kalle det. Dessuten blir det jo skjult ganske godt av øyenbrynet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå