ZoDz Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Im done. Vi forrandra hele tattoen Lenke til kommentar
Lodbrok Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Den ser drifet ut Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Jepp, ikke gale. Var ikke helt overbegeistret for toppen (ser uferdig ut), men ingenting å utsette på arbeidet ellers. Lenke til kommentar
Right Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ble litt bakvendt for min del. Men ikke verst. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ikke verst den Har noen link til en god side som handler om Geishaer? Leter jo selv også, men tilfelle andre her har tips:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen som har noen gode tips til ting å gjøre, f.eks smøre såret med etter man har tatt ut piercing? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kul tattis ZoDz. Gleder meg allerede til å se den andre. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jepp, ikke gale. Var ikke helt overbegeistret for toppen (ser uferdig ut), men ingenting å utsette på arbeidet ellers.Hehe, sånn som jeg whina så kan det hende han stoppa litt tidlig. Mulig jeg gjør mere med den delen senere. Ble litt bakvendt for min del. Men ikke verst. Mhm, men slik den passa best så. Selve symbolet for meg som er viktig Kul tattis ZoDz. Gleder meg allerede til å se den andre. Huff, den blir nok utsatt De første to timene gikk greit, starten så merka jeg det så vidt. Men den siste 1-1.5 timen igjen fy faen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kul tattis ZoDz. Gleder meg allerede til å se den andre. Huff, den blir nok utsatt De første to timene gikk greit, starten så merka jeg det så vidt. Men den siste 1-1.5 timen igjen fy faen. Kan`ke forestille meg. Har bare tatovert fingre, underarm, albue, overarmer, skuler og siden på halsen opp til øret ca. Aldri på beina. Men kjente så og si null på underarmen. Forestiller meg ikke at det er værre på beina. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Absolutt pluss om du har kunstutdannelse, ja. Du trenger å kunne mer enn å følge oppmerkede streker og fylle dem inn. Lys, skygger, fargebruk, komplimentærfarger, forskjellige stiler (f.eks. karrikatur og portrett), anatomi, typografi, alt får du bruk for. Det beste du kan gjøre, er å sette sammen en portefølje med så variert arbeid som mulig, gjerne også halvferdige skisser og bilder av malerier. Ikke hvis man velger tattofrank da Da får man kursbeviset bare etter noen uker. Kvaliteten på arbeidet er der etter også! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Og så går man til TattooHarald og søker fast jobb. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kul tattis, ZoDz! Det var vel verdt det, ikke sant? Har for lengst glemt de forjævlige 6 1/2 timene mine i mai, for jeg er så fornøyd! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Enig med deg i den AndrineF, går ikke lange tiden før man har glemt slike økter=) kanskje like greit:P Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Man glemmer fort økten ja så snart resultatet er på plass. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Etter 11 timer så brydde jeg meg ikke om det engang :!: Ville bare hjem og spise...for og hoppe rett til sengs. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 11 timer i strekk eller 11 timer etterpå? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) satt i 11 timer...hadde 2x5min. pause, jobbet som satan selv( han altså, har vel 25-30 timer igjen ) ( fra albuen og nesten opp til halsen ) Endret 24. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tok min første tatovering på onsdag.. Synes selv det ble dritbra. Er av type 15 min. Bilde kommer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Amanita Muscaria. Ja, lurte litt på hva jobben din kunne bestå i utenom å prøve å tenke på noe annet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Tenkte det selv når jeg leste det etterpå, har respekt for han. Jeg prøvde og sove, man havner i en tilstand til slutt.....men fikk aldri fred for før en god del spurte om og få ta bilde. Noe jeg ikke kunne si nei til, hatet den delen mest:P Han hadde heldigvis med seg ei veininne som var til stor hjelp de første timene. Endret 24. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå