Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, ikke gale. Var ikke helt overbegeistret for toppen (ser uferdig ut), men ingenting å utsette på arbeidet ellers.
Hehe, sånn som jeg whina så kan det hende han stoppa litt tidlig. Mulig jeg gjør mere med den delen senere.

Ble litt bakvendt for min del. Men ikke verst. :thumbup:
Mhm, men slik den passa best så. Selve symbolet for meg som er viktig :)

Kul tattis ZoDz. :thumbup: Gleder meg allerede til å se den andre.

Huff, den blir nok utsatt :p De første to timene gikk greit, starten så merka jeg det så vidt. Men den siste 1-1.5 timen igjen fy faen.

Lenke til kommentar
Kul tattis ZoDz. :thumbup: Gleder meg allerede til å se den andre.

Huff, den blir nok utsatt :p De første to timene gikk greit, starten så merka jeg det så vidt. Men den siste 1-1.5 timen igjen fy faen.

Kan`ke forestille meg. Har bare tatovert fingre, underarm, albue, overarmer, skuler og siden på halsen opp til øret ca. Aldri på beina. Men kjente så og si null på underarmen. Forestiller meg ikke at det er værre på beina.

Lenke til kommentar
Absolutt pluss om du har kunstutdannelse, ja. Du trenger å kunne mer enn å følge oppmerkede streker og fylle dem inn. Lys, skygger, fargebruk, komplimentærfarger, forskjellige stiler (f.eks. karrikatur og portrett), anatomi, typografi, alt får du bruk for. Det beste du kan gjøre, er å sette sammen en portefølje med så variert arbeid som mulig, gjerne også halvferdige skisser og bilder av malerier.

Ikke hvis man velger tattofrank da  :tease: Da får man kursbeviset bare etter noen uker. 

Kvaliteten på arbeidet er der etter også!

Lenke til kommentar

Tenkte det selv når jeg leste det etterpå, har respekt for han.

Jeg prøvde og sove, man havner i en tilstand til slutt.....men fikk aldri fred for før en god del spurte om og få ta bilde.

Noe jeg ikke kunne si nei til, hatet den delen mest:P

Han hadde heldigvis med seg ei veininne som var til stor hjelp de første timene.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...