Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du gjort noe nytt fluesopp? Eller har du bare fortsatt med den du begynnte på?

Er snart ferdig med hele venstrearmen og er på god vei med høyre armen, den tar tid siden han som jobber på den er GRISEDYR. men er 120% verdt det. Skal fortsette på venstrearmen i Oktober.

Samme fyr som laget gassmasken på Penis-Trygve.

Men jeg planlegger hele tiden:)

Lenke til kommentar
Glimti da, skal jeg virklig avsløre den..okey da :tease:

Jeg har jo prøvd noen metoder, men den som passer meg best er:

Ha plasten på til dagen etterpå, ta av plasten og gå i dusjen, skyll forsiktig med så varmt vann som du klarer ( ja, du kjenner det:P ), vaske forsiktig med god gammel grønnsåpe, så lufttørker du, smører med tattogoo. De 4 første dagene så vasker jeg 3 ganger daglig, så går jeg ned til 2 ganger frem til skorpa begynner og falle av.

Metoden min gjør at jeg får bare syltynne flak av skorpe.

Høres jo greit ut. Men som du sier så reagerer folk forskjellig så jeg kommer til å fortsette metoden jeg har brukt (som ikke er spesielt anderledes) ettersom jeg hører på dem på studioet ettersom de kan mer enn meg.

Hva har du tenkt å tatovere mellom beina foresten? IKKE LUGG? :D

Lenke til kommentar

Jammen, jammen. Skriver jeg så uforståelig? Tatoveringer bør 1) tatoveres av kyndige folk og alt dette her, 2) smøres med vaselin og clingfilmes, 3) vaskes dagen derpå, selvfølgelig uten clingfilm, 4) vaskes et par-tre ganger per dag med en mild såpe.

Med andre ord, hold såret rent og la det være i fred. Det holder i lange baner.

Helsepersonell vil gjerne behandle et tilsvarende sår (skrubbsår) ved å vaske det med sterilt saltvann, sette på en bandasje (type gasbind, ikke clingfilm) og be deg holde området i ro, og gjerne gjenta vaske/bandasjeringsprosessen selv. Optimalt, men lite praktisk for folk flest, og egentlig unødvendig.

Albuer vil du nesten garantert få en betennelse i, uansett hva du gjør. Huden er i bevegelse hele tiden, så skorpen vil sprekke og sprekke opp igjen under hele groprosessen.

Lenke til kommentar

Glimti: haha, nei en gressklipper:P

Hvis jeg skal ha noe der nede så kommer jeg til og bruke laaang tid.

Og det må være noe fint syns jeg.

Sålenge man har en metode som fungerer, så er det bare og bruke den:)

Luft-tørking de første dagene ser jeg på som et must for meg:).

Jeg fikk ikke betennelse Psilo, var bare heldig tror jeg.

For han som jobber på meg skrev til og med opp kremen jeg skulle bruke hvis jeg fikk det, noe han var veldig sikker på.

Og du skriver veldig forståelig=)

Men når man får "metoden" sin godkjent så er jo det bare og dure på.

Men jeg er sykt opphengt i gro-prosessen, så folk burde ikke høre på meg:P

Og takket være opphenget mitt på renslighet så får jeg ikke skorper som sprekker for de blir bare flak.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Da er vo to. :new_woot:

Planene mine som jeg garantert skal gjøre er sålangt diger hodeskalle på ene siden av brystet og mannen med ljåen på ryggen samt skorpion på ene siden av halsen. Dem jeg tenker på er edderkopper på ene skulder og i nakken, svart på hendene med noe mønster,"gammel nok til å drepe - gammel nok til å dø" fra skulder til skulder, men må ikke krasje med edderkoppene samt tribal i ansiktet. Tideligere tenkte jeg på å ha et portrett av Adolf Hitler på den ene fotsålen så jeg alltid hadde tråkket på Hitler, men psilocybe sa tideligere at det slites veldig fort vekk under fotsålene så den er droppet. Israel - palestinamotivene får jeg tenke nøyere gjennom.

Av piercing er det foreløbig kun ampallangen og lenken fra prins albert til pung som er helt sikkre. Hadde vært gøy med noe mer også. Tiden får vise.

Lenke til kommentar
Har du gjort noe nytt fluesopp? Eller har du bare fortsatt med den du begynnte på?

Er snart ferdig med hele venstrearmen og er på god vei med høyre armen, den tar tid siden han som jobber på den er GRISEDYR. men er 120% verdt det. Skal fortsette på venstrearmen i Oktober.

Samme fyr som laget gassmasken på Penis-Trygve.

Og hvor blir det av bildene???

Hva heter han fyren? Gassmasken til Penis er grisefin!

Lenke til kommentar

Dere har garantert fått tusen slike spørsmål før, men drister meg til å spørre likevel. :blush:

Skal tatovere half-sleeve black/gray, og har bestemt meg for Lets Buzz i Bergen. Er det noen der jeg heller bør ta hos enn andre? Eller noen jeg kanskje ikke bør ta hos av de som jobber der? Send gjerne PM om dere heller vil det.

Lenke til kommentar

psilocybe, vet ikke om du leste der jeg skrev om planen min om å ha en lenke som klinger og klirrer fra prins alberten til pungringen. (Du skjønner tegningen hvis du har sett Senseless). På det studioet jeg bruker hadde de ikke lenker. Har dere det eller har du noen steder å annbefale der man får kjøpt? Hvis ikke er jeg vel hennvist til gullsmeden som de foreslo i studioet der jeg spurte.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Jeg må bare høre her inne, dere vet det kanskje ^^

Jeg tok en tattoo i går, hos lærling (faen ta meg, men de sa hun var flink og hadde tattovert i tre år) meeeen den er skeiv, strekene er forskjellige (dette skal hun få rette opp) og den sitter feil på håndleddet..

Noen anelse om hvor mye det koster for å fjerne en tattoo? Og hva er evt billigst, cover up eller fjerning?

Kjenner jeg aldri skal gå tilbake til det studioet igjen nei, stoler trossalt på de og nå hun tegnet den på var den rett og fin, ingen anelse hvordan hun greide og fucke den opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...