L4r5 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Du får jo sagt det da :!: Hvem vet kanskje det er digg med en kjetting dingle mellom "grusomme gabriel" og nøttene............... Det der er et av de mest originale navnene på lillemann jeg har hørt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Bra at du bestemmer hva jeg mener da dette var til xboffen L5r4: hehe, det er jo vår andre hjerne så hvorfor ikke gjør han litt mer personlig:) Prøv og prat med han, det hjelper:D Endret 20. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Du får jo sagt det da :!: Hvem vet kanskje det er digg med en kjetting dingle mellom "grusomme gabriel" og nøttene............... Det der er et av de mest originale navnene på lillemann jeg har hørt. +1 Ville ikke akkurat beskrevet den som grusom da Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vi kan finne på et vansklig ord: Ogutvideskalikkeværevondtogpasspåogbrukgodtidogmasseolje Glimti: Skal sjekke ut den filmen;) Ser for meg at du får at par navn hvis det klirrer der nede :!: Men seriøst, go for it...liker du det ikke eller noe i den duren så er det bare og ta den vekk:) Og ser at du liker edderpopper( man sier det på den måten ), er det noen nye sorter som har blitt lovlig i Norge? Lenge siden jeg har hatt tarantell nå, ufattelig kult og kaste ned 2-3 langbein`er og se den gå total rambo i buret:P Og jeg syns det er synd at vi i Norge ikke får ha slanger. Fikk faktisk tilatelse av politiet i Trondheim. De overså den ihvertfall med vilje hele tiden. Bra ord. Men jeg har klart det fint uten olje. Har bare 14 mm. da og skal opp til 20, men ikke mer. Sjekk filmen du, utrolig kul. Kan røpe så mye at han har kjetting i navlen også med husnøkklen i den andre enden. Resten får du se selv. Jepp, lenke med klirring skal prøves ut. Nå har jeg tenkt på det såpass lenge så det er på tide å jøre noe med saken. Ang. edderkopper så vet jeg ikke noe om n ye arter. har aldri hatt en før heller, men har hatt lyst på lenge. Kansje en tattis av en edderkopp også, men det må bli noe mer originalt enn en edderkopp på skulderen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Psylo: Vet du hvordan det er og tattovere seg....der nede? Setter fargen seg lett eller er det som andre slitasje-områder? ( den hørtes feil ut ) Anfall: han er grusom...jeg vil ihvertfall tro det:P Glimti: Goliath syns jeg er en meget fin tarantell, bare at det virker som de går på bol:P Og please kjøp deg et STORT akvarium, de sitter mye stille..........men greit og være ekstra snill imot de:) Spørs hva slags type du kjøper, men prøv og skap det natutlige habitatet for den typen:) Og det er morsommere når man får de i sitt rette element. Endret 20. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Vurderer forøvrig en kjetting mellom prins alberten og ringen i pungen som kan klirre når jeg går. Hvorfor ikke bare gå med litt mynt i lomma? Tja, skal vi se: Fordi jeg har bedre smak enn deg, har lyst til å prøve noe nytt, gidder ikke å være så kjedelig, passer på pengene mine med å ha dem i en lommebok, har tenkt på dette en stund, utfører prosjekter når jeg først har lyst samt en god del andre ting som jeg ikke gidder å liste opp nå. Glimti: Goliath syns jeg er en meget fin tarantell, bare at det virker som de går på bol:POg please kjøp deg et STORT akvarium, de sitter mye stille..........men greit og være ekstra snill imot de:) Spørs hva slags type du kjøper, men prøv og skap det natutlige habitatet for den typen:) Og det er morsommere når man får de i sitt rette element. Skal forhøre meg litt på dyrebutikken. Når jeg først skal ha en ederkopp skal han behandles godt. Men denne praten kan vi jo fortsette i dyrekategorien. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ja, du har helt rett. Tar litt av til tider. Beklager folkens Men hvis noen har erfaringer om og tattovere seg mellom beina så vil jeg gjerne høre om det:) Ikke detaljer, men hvordan tiden etterpå gikk:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Anfall: han er grusom...jeg vil ihvertfall tro det:P Hvem av de(re)? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ja, du har helt rett. Tar litt av til tider.Beklager folkens Blir sikkert tilgitt. Ikke første avsporing jeg har opplevd i denne tråden. Og vi kan jo fortsatt diskutere edderkopptattiser. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fordi jeg har bedre smak enn deg Aiai, relativismen din forsvant ut vinduet? hydr Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 3 dager igjen nå gitt Dette er dne orginale tegningen, eg ahr fjærna to små vinger kjapt i PS for å se om den ble bedre, jeg føler at den vil følge legge min mye mere enn første utkastet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Fordi jeg har bedre smak enn deg Aiai, relativismen din forsvant ut vinduet? hydr Hva med å prøve å skrive noe sakelig for en gangs skyld? Eller klarer du rett og slett ikk å forstå at andre mener noe annet/har annen smak enn deg? 3 dager igjen nå gitt Dette er dne orginale tegningen, eg ahr fjærna to små vinger kjapt i PS for å se om den ble bedre, jeg føler at den vil følge legge min mye mere enn første utkastet. Gøy når det går framover. Er det noe annen farge på den enn på de tegningene der? Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fordi jeg har bedre smak enn deg Aiai, relativismen din forsvant ut vinduet? hydr Hva med å prøve å skrive noe sakelig for en gangs skyld? Eller klarer du rett og slett ikk å forstå at andre mener noe annet/har annen smak enn deg? Synes du "Fordi jeg har bedre smak enn deg" er saklig? Det synes ikke jeg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hadde heller ikke skrevet det dersom det ikke var for at han/hun alltid er ute etter å skrive dritt og/eller ironisere både om meg og om alle andre som har forskjellig smak fra hum/henne. Men nok om det og tilbake til kroppskunst. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Blir nok kun BW tror jeg. Den andre derimot skal være relativt blodig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Gøy med blod. Men skal blodfargen bli rødere så den skiller seg ut? Lenke til kommentar
Wamic Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg bruker khlorhexedin til å rense piercingene mine i ørene, men nå er huden min tørr som faen (liten omkrets rundt hullet/bak øret, langs flippen) Hva gjør jeg/skyldes dette? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er flere som har sagt at klorhevidin er for sterkt og at du bør bruke sterilt saltvann eller annen saltvannsskylling. Selv har jeg brukt klorhexidin alle ganger uten å få problemer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det som er at mennesker reagerer forskjellig, Glimti sine øredutter tåler det, men Wamic sine øredutter blir såre. Så ta rådet til Glimti og prøv saltvannsoppløsning og litt jojoba-olja kan hjelpe imot tørrheten. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Eventuelt klipp dem av. Så videreutvikler vi klippekropskunsten fra å klippe bort tatoveringer til også å klippe bort piercinger. Eller seriøst: Prøv noe saltvannsgreier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå