Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjedelig og vente på sånt Glimti, håper smykkene kommer snart:)

 

Jepp, forferdelig kjedelig. De hadde faktisk fått noen, men de var i så elendig stand at de ikke kunne brukes. Studioet skulle få tak i en annen leverandør. Men jeg fikk iallefall vite at det ikke blir noe problem. Har lurt litt på hvordan det ville bli med ampallang når jeg allerede har prins albert, men det var null problem sa de. Stangen kunne fint på mellom ringen. Så da fikk jeg iallefall noe utav besøket. :D

 

Tror nok det blir den siste intimpiercingen også. Ikke at jeg skremmes av historier ala han som nesten måtte amputere etter å ha tatt nesten førti intimpiercinger, men jeg har da noen grenser. Vurderer forøvrig en kjetting mellom prins alberten og ringen i pungen som kan klirre når jeg går. Har fått ideen fra Senseless. Har du sett den filmen? I så fall skjønner du tegningen.

Lenke til kommentar

Selvsagt er jeg seriøs. Kødder ikke når det gjelder noe så viktig som piercing vet du. :D Det er ikke vanskligere enn at en lenke/kjetting går fra den ene ringen til den andre så må man vel ha noe på kjettingen som gjør at den lager lyd og ha såpass lang at den kan bevege seg fritt når du går. Spurte på studioet og de skjønte hva jeg mente, men hadde ikke lenker så det finner jeg et annet sted.

Lenke til kommentar
Man kan finne noen ganske stilige bjellelignende greier på flere dyrebutikker. De er ment til å lage lyd, så det burde jo funke.

Og om du faktisk mener dette, så håper jeg virkelig vi får høre opptak, jeg er svært nyskjerrig på hvordan en penis kan høres ut. xD

 

Selvsagt mener jeg det. Hva trodde du? Hadde tenkt å lete litt andre steder først. De på studioet foreslo gullsmeden. Men går jo fint ann å se på en dyrebutikk også siden jeg uansett skal dit snart og kjøpe en edderkopp. Var innom den lokale dyrebutkken forleden, men så ikke så nøye på lenkene. Var est optatt av alt med nagler da. Til hunder vel og merke, mine egne nagleting handler jeg på Bodymapp.

Lenke til kommentar

Vi kan finne på et vansklig ord: Ogutvideskalikkeværevondtogpasspåogbrukgodtidogmasseolje

 

Glimti: Skal sjekke ut den filmen;)

Ser for meg at du får at par navn hvis det klirrer der nede :!:

Men seriøst, go for it...liker du det ikke eller noe i den duren så er det bare og ta den vekk:)

 

Og ser at du liker edderpopper( man sier det på den måten ), er det noen nye sorter som har blitt lovlig i Norge?

Lenge siden jeg har hatt tarantell nå, ufattelig kult og kaste ned 2-3 langbein`er og se den gå total rambo i buret:P

 

Og jeg syns det er synd at vi i Norge ikke får ha slanger. Fikk faktisk tilatelse av politiet i Trondheim.

De overså den ihvertfall med vilje hele tiden.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...