krist90 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 fjerne tattoo ? En billigere metode (gratis?) for å fjerne tatoveringer er ved å benytte pussemaskin med sandpapir. Smertefullt, men det fungerer: serriøst? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Liker metoden med saks bedre. "Vi klipper av tattoveringene dine vi, du kommer ikke til og kjenne noe...Vi lover" Den saken var stygg, havner under tortur så det holder. Endret 19. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Gratulerer krist90. Du fikk første innlegg på side nr. 1000. Amanita Muscaria, saksfjerning er selvsagt det enkleste o billigste, men jeg anntar at det er den typen som etterlater mest arr også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hadde man hatt morfin, noen som binder deg fast, noe gummi i kjeften så man ikke skader tunga eller kjeven og en person som klarer og gjennomføre det. Alt i alt, en billig metode pluss du får skrytearr deluxe. Endret 19. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Da er det jo bare å starte et senter for billig fjerning av tatovering kombinert med kroppsskæring deluxe. Problemet blir kansje å bli godkjent av helsemyndighetene... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Da har veninna mi tegna opp ett første utkast. Jeg er rimelig fornøyd egentlig. Mulig det blir noen forrandringer. Har ett par dager til på å bestemme meg. Endret 19. september 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skulle du ikke ha to vinger? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skulle du ikke ha to vinger? Må vente med den på høyre siden da jeg ikke er helt bra siden jeg oppererte ett røket korsbånd for en måned siden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Var det ikke den vingen som skulle være ødelagt? Tenkt å gjøre noe mer utav det enn bare noen avrevne fjær? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Var det ikke den vingen som skulle være ødelagt? Tenkt å gjøre noe mer utav det enn bare noen avrevne fjær? Den jeg posta nå er den til venstre legg, ergo den "hele" vingen. Den på høyre skal ha omtrent samme form, men fjær skal falle av(En eller to skal ligge oppå den kula), den skal være blodig, den skal ha hull og sprekker etc. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hva med noen djevelhorn som gjennomhuller den også? Endret 19. september 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hadde vært artig og se noen sikkelige makabre vinger ja:D Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Blir nok ikke en pen vinge, men klarer ikke å få til å passe med noen djevelhorn Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Lucky 7 foreslår jeg du tar deg en tur til da:)Det ligger i Oslo. Herlig. Takk for svar. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 For og si det sånn Glimti, hadde jeg fått mulighet til og gjøre et par ting med han så hadde jeg sagt ja!! Men han er en blanding mellom kakkerlakk og det vi har i munnviken når vi slever ( det som tørker ) innenfor bransjen. Kjenner ikke han privat, men han sier at han er kunstner da. Og da må han jo være dyktig Håper at det kommer en lov om hva standard et studio skal holde, har sett folk på nivået hans på conventions. Sånn skal det ikke være syns jeg. Hahaha. Tanta og onkelen min er fornøyd med Bo Sagt det til dem at han suger men neida. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tusen sider! Gratulerer folkens Kjenner en som også tok hos Bo, og Bo blir skrytt opp i skyene. Den ble ikke noe bra. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Godt at de som har blitt tatovert hos Bo er fornøyd selv da. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Noen som kunne tenkt seg og delt erfaringer om ulike former for scarification med oss? Jeg går i dype tanker om å risse en rune på armen min... Er det noe særlig utbredt utenfor Oslo? Bor utenfor Trondheim, så det blir langt å reise eventuelt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Var innom mitt faste studio i går for å høre om de kunne få satt en ampallang, men de hadde fremdeles ikke smykkene. Har tatt lang tid nå, men de skulle få bestilt noen snarest så staser på å få gjort det i løpet av høsten. Ellers har jeg ikke funnet helt hvordan skorpionen på halsen skal se ut, men de gav meg noen tips om sider jeg kunne søke på. Går iallefall framover med begge planene. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Lyst på tattis nå Blir vel på underarmen, lyst på det lenge. Er ikke helt sikker på hva jeg vil ha enda, bare vil den skal bli bra. Regner med jeg lar den gå til litt over albuen så jeg har mye plass å bruke Endret 20. september 2009 av -Grendel- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå