Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det ikke den vingen som skulle være ødelagt? Tenkt å gjøre noe mer utav det enn bare noen avrevne fjær?

Den jeg posta nå er den til venstre legg, ergo den "hele" vingen.

 

Den på høyre skal ha omtrent samme form, men fjær skal falle av(En eller to skal ligge oppå den kula), den skal være blodig, den skal ha hull og sprekker etc.

Lenke til kommentar
For og si det sånn Glimti, hadde jeg fått mulighet til og gjøre et par ting med han så hadde jeg sagt ja!!

 

Men han er en blanding mellom kakkerlakk og det vi har i munnviken når vi slever ( det som tørker ) innenfor bransjen.

Kjenner ikke han privat, men han sier at han er kunstner da. Og da må han jo være dyktig :roll:

 

 

Håper at det kommer en lov om hva standard et studio skal holde, har sett folk på nivået hans på conventions. Sånn skal det ikke være syns jeg.

Hahaha. Tanta og onkelen min er fornøyd med Bo :p Sagt det til dem at han suger men neida.

Lenke til kommentar

Var innom mitt faste studio i går for å høre om de kunne få satt en ampallang, men de hadde fremdeles ikke smykkene. :( Har tatt lang tid nå, men de skulle få bestilt noen snarest så staser på å få gjort det i løpet av høsten. Ellers har jeg ikke funnet helt hvordan skorpionen på halsen skal se ut, men de gav meg noen tips om sider jeg kunne søke på. Går iallefall framover med begge planene. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...