Eplefe Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Nei, klumpen øverst var ikke jeg helt begeistret for heller. Hun vant nå i hvert fall på messa, så om det sier noe om smaken til dommerne, eller nivået det var på, det vet jeg ikke. Tror egentlig det var meningen at den skulle se litt rotete ut, men skal ikke uttale meg Lenke til kommentar
per0 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Starlight tok vist ikke piercing de.. Noen andre steder jeg kan gå i Drammen eller må jeg inn til Oslo? Noen som har hørt noe om House Of Pain i Oslo? 9171503[/snapback] Leading Light har piercere. Ligger over veien for sentrumsbadet 9172276[/snapback] Supert! Ingen som har noe erfaring med dem? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Supert! Ingen som har noe erfaring med dem? 9175655[/snapback] Joda, Ståle tok piercingen jeg hadde i tunga og har tatt piercinger på mange venner og bekjente, ikke anna enn gode erfaringer. Koselig kar i tillegg Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Hvor er det vondest å ta piercing? Nipplene var ikke så vondt, det var heller bare digg. <{POST_SNAPBACK}> Jeg har tatt i begge nipplene og en prince albert. Den første nipplepiercien kjente jeg ikke, nr2 kjente jeg ganske godt. Princen var en blannafølelse, men vil si at den kjente jeg best, men ikke nødvendigvis var vonnes. Men smerte er inviduelt. Men der det er mest nerver vil det jo selvsagt være litt vondere å ta <{POST_SNAPBACK}> I second that! Hadde tatt brynet fra før av da jeg tok prinsen, men var et helt annet stressnivå da fyren plukka på tissen min med gummihansker enn da han stakk en nål gjennom øyebrynet... Regner med at det gjorde vondere siden jeg ikke klarte å slappe av ordentlig. Endret 22. september 2008 av fredrik Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 I second that! Hadde tatt brynet fra før av da jeg tok prinsen, men var et helt annet stressnivå da fyren plukka på tissen min med gummihansker enn da han stakk en nål gjennom øyebrynet... Regner med at det gjorde vondere siden jeg ikke klarte å slappe av ordentlig. 9178215[/snapback] Enig der! Skikkelig gøy når han stod og kladda på tissen min! Litt flaut at det var veldig kaldt den dagen, stoltheten min var ikke så stolt! Men som sagt, ingen fasit svar på smerte. Tror det litt etter hva du forventer. Jeg forventa død og pinebenk når jeg tok min første nippel. Kjente ingenting. Når nummer to kom for tur forventa jeg ingenting smerte, kjenter UTROLIG mye .. Tissen, mest ubehag pga dude kladda og studerte tissen .. Men et lite stikk var det;) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Selvgjort er velgjort, tydeligvis. Hahaha. Lenke til kommentar
per0 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Glint: Sikkert et lite emo-troll det der Tenker på å tattovere en slags liten fisk på beinet siden jeg er i d stjernetegnet, noen som har noen fete fiskebilder på lager? Noen jeg fant. Denne var fet, men da må d grønne være hvitt seff.. Endret 31. juli 2007 av per0 Lenke til kommentar
marfant Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Glint: Sikkert et lite emo-troll det der Tenker på å tattovere en slags liten fisk på beinet siden jeg er i d stjernetegnet, noen som har noen fete fiskebilder på lager? Noen jeg fant. http://www.autosamolepky.cz/foto/nahledy/fishbone-doleva.gif http://www.abcteach.com/aquatic/Fish_-_Cartoon_01.gif Denne var fet, men da må d grønne være hvitt seff.. http://www.decalzone.com/images/decals/animals/fsh097.png[ <{POST_SNAPBACK}> He he :!: Hva med en av disse Endret 22. september 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Glint: Sikkert et lite emo-troll det der 9181795[/snapback] Ja, sort hår med pannelugg foran øynene, check. Ring i leppen, check. Hornbriller, check. My chemical romance-t-skjorte, check. Lenke til kommentar
per0 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Den gule fisken var jo litt stilig, men usikker på om jeg skal ha no farger ass. Kanskje en av disse: Den siste har kanskje litt for mye detaljer? Fant den også på en side hvor man kan bestille sånne ''lissomtattos'' så litt skeptisk til den.. Endret 1. august 2007 av per0 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvorfor ikke ta de du vurderer med til en tattovør og spør om hjelp til modifikasjon, da? Lenke til kommentar
marfant Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Den gule fisken var jo litt stilig, men usikker på om jeg skal ha no farger ass. Kanskje en av disse: Den siste har kanskje litt for mye detaljer? Fant den også på en side hvor man kan bestille sånne ''lissomtattos'' så litt skeptisk til den.. 9185552[/snapback] Har du vurdert Dory Det er jo fisken over alle fisker dory.bmp Lenke til kommentar
per0 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dory var konge Hvor kommer Dory fra? Skal nok uansett litt modifiseres av tattovør så ingen lurer på d ja, samme hva d blir.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dorry kommer fra Finding Nemo-filmen Lenke til kommentar
per0 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er dorry den blå eller den røde? Var den røde dope-head'n jeg digga. Men vil ikke ha noe fra nemo ass.. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er dorry den blå eller den røde? Var den røde dope-head'n jeg digga. Men vil ikke ha noe fra nemo ass.. 9187811[/snapback] Kom med bilde iallefall når du har tatt Lenke til kommentar
per0 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Men var den røde fra nemo? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) At Dory fra Nemo er blå og ser helt annerledes ut enn den røde der, er da almennkunnskap. Endret 1. august 2007 av NgZ Lenke til kommentar
per0 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 At Dory fra Nemo er blå og ser helt annerledes ut enn den røde der, er da almennkunnskap. .P 9188417[/snapback] Jess, da vet jeg det Men tror uansett det ikke er aktuelt å ta den røde fisken, grenser.. Disse 2 står sterk: eller denne rundt foten..: Lenke til kommentar
marfant Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 At Dory fra Nemo er blå og ser helt annerledes ut enn den røde der, er da almennkunnskap. .P 9188417[/snapback] Jess, da vet jeg det Men tror uansett det ikke er aktuelt å ta den røde fisken, grenser.. Disse 2 står sterk: eller denne rundt foten..: 9188551[/snapback] Hehe. Den rundt foten hadde jo vert konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå