Scarn Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Eg kobla saman alle delane før eg satt dei inn i kabinettet for å sjå om alt var som det skulle vere. Noko det altså ikkje var. Straumforsyninga gir frå seg ein høgfrekvent pipelyd, men samtidig gir den tydeligvis straum til hovudkortet mitt, sidan det lyser av og til når eg slår straumforsyninga av og på eller om eg tar ut Power SW ut og inn att frå hk-et. Eg prøvde då med ei anna straumforsyning på 400w, og då starta pc-en, men slo seg av like fort. Etter det har det vore likegyldig kva slags straumforsyning eg har testa med. Altså begge er like "slappe". Hovudkortet mitt heiter Gigabyte EP43-DS3 og straumforsyninga mi er ein 500w OCZ. Det kan for så vidt hende at det er cpu-en min (Intel E7200) det er noko gale med, sidan pinsa på hk-et var relativt skeive etter eg hadde montert på cpu-en, for så å ta den av igjen.. (den var montert riktig.) Soo, anyone? Endret 6. november 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg tipper du har vært litt uforsiktig med monteringa. Sjekk pinneplaseringa (en gang til) til ledningen som går fra start/stopp knappen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg tipper du har vært litt uforsiktig med monteringa. Sjekk pinneplaseringa (en gang til) til ledningen som går fra start/stopp knappen til hovedkortet. Har sjekka i boka som kom med, og det var riktig plassert. Kan det vere noko anna eg har oversett som ikkje er kobla i? Endret 7. november 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Og kva kan den "høgfrekvente" pipelyden komme av? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Den kan du f.eks høre om du ikke kobler ekstra strøm til skjermkortet. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Den kan du f.eks høre om du ikke kobler ekstra strøm til skjermkortet. Det hadde eg gjort. Alle dei tilkoblingane var satt i riktig. Forstår ikkje så mykje av dette her. Første gang eg har s775. Pinsa på hk-et (der cpu-en er) var skeive, altså bøgde etter at eg hadde satt cpu-en på plass. Er det normalt? Cpu-en blei jo nesten forca på plass. Endret 7. november 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Bøyde pinner i sokkelen er ofte det samme som ødelagt hovedkort om du ikke klarer å rette de ut. CPU detter selv lett på plass i sokkelen, men det kreves av og til litt makt for å låse den på plass. Hovedkortet har gjerne lydkoder for feil, se manual. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Bøyde pinner i sokkelen er ofte det samme som ødelagt hovedkort om du ikke klarer å rette de ut. CPU detter selv lett på plass i sokkelen, men det kreves av og til litt makt for å låse den på plass. Hovedkortet har gjerne lydkoder for feil, se manual. Synst det var merkeleg. Eg gjorde jo ingenting feil. La den fint på plass, sjølvsagt passa den. Eg brukte litt "makt" for å få den på plass, derfor tok eg den av igjen, og då såg eg at pinsa var bøygde. Det medførte ein del små "hol" i prosessoren. Nærmare sagt, prikkar. Edit: Eg har heller ikkje høyrt noko frå hovudkortet. Ka i all verden? Det virkar jo rett og slett som om prosessoren ikkje passar. Ein del pins på hovudkortet er lause.. Det ser ut som om prosessoren fysisk ikkje passar skikkelig. Akkurat her må eg seie eg likte AMD si løysning betre. Eg får vel sende inn att kortet.. Spørst om eg ikkje skal sende inn att psu-en og, for eg likte ikkje heilt den pipelyden som ikkje var på den andre straumforsyninga mi, når eg kobla den i. Endret 7. november 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå