morten2101 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hei, er det noen som har noen gode råd til "dagen derpå". Dvs. etter en fest med STORT alkoholinntak :oops: :oops: Pleier selv å hive innpå i litervis med vann, men er det andre ting som er bra for kroppen når man ligger der i senga og føler at kroppen, og ikke minst HODET har lyst på umåtelige mengder bedøvelse? :wink: :wink: Håper på seriøse svar Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ikke testet selv, men har hørt at Melk® hjelper! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Selv spiser eg ett stort måltid før eg legger meg og samtidig tar eg med meg en 1.5L flaske med vann som eg styrter ned på i løpet av natten plus at eg tar en IBUX for sikkerhets skyld. Funker fett! for meg anyways Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 2x 100mg Koffein fenazol (sterkeste hodepinetabbis uten resept) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Med fysisk arbeid, selv om det kan være tungt, rister du av deg det meste i løpet av kort tid.. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Masse vann før du legger deg er bra! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Reparering er en metode som fungerer. Det leie er at den har en litt skummel bivirkning. I etterpåklokskapens lette tåke: det eneste som fungerer skikkelig er moderasjon. Men vann og mat både før og etter er ihverfall med på å dempe "symptomene". Lenke til kommentar
Darth_Maul Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ok, her er en del tips: - Spis før du drikker, og småspis mens du drikker (Hvis du ikke spiser, smør innsiden av magesekken med et stort glass melk) - Drikk "blankt". "mørk drikke" inneholder mere slaggstoffer og er vanskeligere for kroppen å bli kvitt. - Unngå piller (Ligg unna Ibux, paracet og dispril før du drikker, mens du drikker og etter at du har drukket alkohol) - Drikk masse vann (Appelsinjuice og tomatjuice inneholder kalium, som funker fint mot fyllesjuke. Melk funker oxo) - Spis stivelsesholdig mat (brød, kjeks, ris & pasta -brytes ned til sukker og setter fart på alko-opptaket i kroppen.) - Hvil ut og sov så lenge som mulig Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 vann, vann og enda litt vann.... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Rare er at drikker jeg bare karsk på en helkveld (1900-0800) så blir jeg ikke fyllesjuk.. Dvs man kjenner at drakk dagen derpå (med det mener jeg at man er litt urgen i kroppen, trøtt osv), men blir ikke kvalm, hodepine osv osv.. Vann og mat før leggetid hjelper oxo Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg drev en periode og tok multivitaminer og mineraler før jeg la meg. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg sluttet, funket som bare det! Kostpluss het de. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Alkohol fordriver vann i kroppen, og vannmangel er vanligste årsak til hodepine. Drikk derfor mye vann før du legger deg. Ikke legg deg mens du er som fullest. Da er du garantert fyllesyke. Slutt å drikke noen timer før, slik at du er halvveis edru når du legger deg, da er du mye bedre dagen etter. Vanskelig å gjøre, men det funker. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg spiser alltid en stor kebab før jeg drar hjem fra byen, også setter jeg en flaske vann ved senga når jeg legger meg. Hvis jeg skulle bli fyllesjuk, så er det ikkenoe som kurerer det bedre en Iron Maiden...dette fjerner fyllesjuken min fort som f. Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kokt egg og et glass melk gjør underverk. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Sjokomelk er helt suverent dagen derpå. Men mange bra råd som har blitt nevnt før her. Spis før du drikker, spis og drikk(ikke alkohol) litt før du legger deg, og ikke legg deg på opptur. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 stor mugge vann og å våkne opp på et fremmed soverom, da tenker du uansett ikke mye på hodepinen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Når det gjelder å slukke tørsten dagen derpå, er gul Aquarius å anbefale Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Bli i sengen og hold deg godt fast i lakenet!!! Det er for sent å angre, alkoholen MÅ ut av kroppen også. Sov... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå