Ziera Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hei, jeg ser etter et tastatur som man kan bruke til mediacenter pcen min. Sofaen og bordet er fire meter fra pcen/tven. Tastaturet må være trådløst og ha en rekkevidde på 4 meter minst. Jeg har bare funnet et tastatur som matcher dette, men det kosta 1500. Tastaturet skal bare brukes til nettsurfing/chatting:P Takk for alle svar:) Lenke til kommentar
Dannigolan Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 De fleste trådløse tastatur har en rekkevidde på rundt 10 m så tror ikke dette kommer til og værenoe problem i seg selv. Hvilken pris klasse snakker vi ? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Biltema har et tastatur med innebygget mus bluetooth. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Sier dere det, 10 meter. Jeg er ut etter et i priklassen rundt 500kr, at det ser litt stilig ut og ikke er for stort er et stort pluss. Kan dere gi meg link til noen eksempler er dere snille:D Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Dette ser bra ut, har det som trengs av knapper, bra mus med mange funksjoner og har 10 meters rekkevidde. https://prisguiden.no/product.php?productId=77616 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå