aleksander_sk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har spilt i ca. 45min og alt har det oppstått småproblemer. Når andre logger seg inn på psn og beskjeden kommer oppe i hjørnet, stopper spillet til meldingen er vekke. I tillegg har det vært småhakking og litt problemer når jeg skulle ta en test i spillet. Håper det kommer en oppdatering snart. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg har spilt i ca. 45min og alt har det oppstått småproblemer. Når andre logger seg inn på psn og beskjeden kommer oppe i hjørnet, stopper spillet til meldingen er vekke. I tillegg har det vært småhakking og litt problemer når jeg skulle ta en test i spillet. Håper det kommer en oppdatering snart. Du må logge deg av for å unngå ditt problem. Selv så sliter jeg med at spillet fryser veldig ofte, og da må jeg restarte PS3 for å kunne fortsette. Det er så plagsomt at jeg har sluttet å spille spillet. Får håpe det kommer en patch snart eller så selger jeg spillet og skaffer meg noe annet. Endret 6. november 2008 av HappyHerb Lenke til kommentar
sepulz Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har hatt samme problemet med at alt fryser. Og det skjedde flere ganger på samme oppdrag. Løsningen var å save på nytt (rett etter loading). Da gikk oppdraget uten frysninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå