Gå til innhold

"Fireballs" i Adobe premiere 6.5

asad

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å få til en sånn "fireball" i filmen jeg lager.. hvis dere skjønner. En kule som beveger seg over skjermen til et bestemt punkt. Det ser jo bare så rått ut. Så var det en ting til. Går det an å filme noe med en "greenscreen" i bakgrunnen, og så fjerne bakgrunnen og sette inn et bestemt klipp istedenfor?Sånn som de gjør når de lager musikkvideoer og slikt. Har noen noe info? Setter stor pris på respons.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke kjøpt det nei. ( student :roll: ) Men jeg låner en annen sin. Men det har vel ikke så mye å si det veL? Takk for tipset forresten. Skal prøve det. Er det noen som vet hvordan man får til "fireballs"?

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at du bruker Adobe After Effects i stedet for Adobe Premiere til det du skal nå - ettersom det er det AfterFX er til.

Premiere fungerer veldig bra til å legge på lyder, musikk, og til å sette sammen filmen, men til effektene er after effects best, og jeg tror til og med at fireballs er en innebygd funksjon der :p I hvertfall er lightning det, og advanced lighting ser utrolig bra ut (vanlig suger :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...