Gå til innhold

Ny C Disk uten å miste alt.


Anbefalte innlegg

Jeg har en gammel dritt harddisk som windows ligger på. Jeg har bestilt meg en Raptor/Rapid Harddisk som jeg skal legge windows inn på.

Tenkte på om det var mulig å Kopiere alt som ligger på den nåværende C Disk til en av de andre harddiskene mine, kaste ut den gamle, boote opp fra den harddiksen som windows nå ligger fra, å kopiere windows mappene inn på den nye C disken, boote opp fra den, og ferdig med saken. er dette noe jeg bare kan se for meg at kan virke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tar Gjerne imot svar fort

 

Det vil fungere dårlig med mindre du manuelt klarer å gjøre den nye disken bootbar med den gamle Windowsen. For å få det til må du evt. boote med et annet OS mens du kopierer alt fra den gamle disken til den nye.

Hvorfor det? Den windowsdisken jeg har nå er ikke ødelgadt. bare treig, og bråker

Lenke til kommentar
Det er en kandidat, men jeg anbefaler produktene til Acronis over Copy Comander da Acronis er et selskap med lang fartstid og stor utbredelse. Det koster litt mer men du får hva du betaler for.

 

 

Er egentlig ikke intresert i å bruke penger på et program jeg antakelig kommer til å bruke en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...