Lynx- Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har ikke gjort noe etterarbeid på bildet. Kommer rett ut av kameraet. Er litt i stuss på om jeg bør fjerne telefonledningen eller ikke. Hva synes dere? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Har ikke gjort noe etterarbeid på bildet. Kommer rett ut av kameraet. Er litt i stuss på om jeg bør fjerne telefonledningen eller ikke. Hva synes dere? vell, for meg så ødelegger telefonledningen bilde!! Men ellers så syntes jeg bilde ser bra ut, men hadde tatt seg bedre ut i farger(personlig så er jeg ikke stor fan av sort-hvit landskapsbilder) Endret 7. november 2008 av b-real Fjernet bildequote. Ikke quote bilder er dere snill Lenke til kommentar
vimsejenta Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hvis du ser nærmere på bildet så er det faktisk i farger. F. eks flytt blikket til himmelen Til fotografen: Synes det var et pent bilde jeg, fin stemning og farger. Nå er jeg ikke proff selv da. Du kan jo prøve å ta bort telefonledningen og se hvordan det ser ut sammenlignet med originalen.. Endret 6. november 2008 av vimsejenta Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 jeg kan være enig at det hadde blitt bedre uten ledningen. For selve bilde ble bra. Men dette er da et fargebilde? Det er vel bare så mye frost at det ser slik ut? Tom Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Er ikke b/w nei men det er ikke rare fargene i bildet heller. Skjønner at det går an å ta dette for å være b/w. :!: Jeg er generelt ikke veldig glad i å fjerne for mye fra bilder men i dette tilfellet ser jeg at jeg kanskje blir nødt til å ta vekk den telefonledningen. Er ikke mye arbeid da så jeg skal se hva jeg får til, og legge ut nytt bilde senere. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 At det er litt b/w feeling av dette bildet er jo frosten sin skyld, som sagt.. Men det er jo det som er spesielt her. Liker det veldig godt. Du kan jo forsøke å redigere vekk ledninga, men det ødelegger ikke så veldig mye synes jeg da.. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er ikke bildet litt skeivt? Jeg må også slenge meg på bølgen som ville fjernet ledningen.. Liker godt hvordan du har fått med den brrr... kalde frostfeeilngen... Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fint bilde men tror det ville gjort seg enda bedre uten telefonledningen, som allerede nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå