Ernie Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 http://home.no.net/ernie85/no/Velkommen.html Har laget et helt nytt design på hjemmesiden min. Noen som føler for å kommentere? Er den bra? eller er det noe jeg bør endre? Ernie85 Lenke til kommentar
Neo Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 For det første så er det ikke akkurat praktisk med en horisontal scrollbar. Vet ikke om det bare er meg, men sider med svart bakgrunnsfarge og gul tekst er for lengst ut. Mulig at jeg er litt krass her, men jeg synes faktisk at siden ikke ser helt bra ut, MEN går ut ifra at dette er en av dine første sider så ikke la kommentarene mine trykke deg ned. Stå på! Surf litt rundt på sider som du synes ser bra ut og ta med deg noen tips fra sider her og der. Ser du benytte stilark, det er bra! Bare husk å utnytte det fullt ut så får du mindre koden på selve siden. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Leser at dette er din første side, og da er det egentlig ett ganske bra forsøk. Langt, langt bedre enn mange andre jeg har sett. - Som nevnt over, har du en horisontal scroller, noe som ødelegger mye. - Tror også du skal få presset sammen den menyen slik at du slipper å må scrolle vertikalt for å se de nederste knappene. - Er vel strengt tatt ikke nødvendig at det står at innholdet ligger under linkene. Folk er ikke SÅ dumme... :wink: - Synes ikke det bildet som er på alle linkene i menyen passer helt til formålet. En mulighet er jo selvfølgelig å ta det vekk, men du kan også finne et felles bilde for alle linkene, slik at du binder dem mer sammen på en måte. - Mulig skrifta er litt stor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå