Gå til innhold

Beste spill ever?

Anbefalte innlegg

HUNTER ja, er og var et kjempespill. Spiller det fra tid til annen på WinUAE. Kamphelikopteret (ligner litt på en HueyCobra) er en heftig oplevelse. Hunter kan minne litttt om en tidlig versjon av OpFlashpoint.....

men må og nevne Flashback. Stemning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HUNTER ja, er og var et kjempespill. Spiller det fra tid til annen på WinUAE. Kamphelikopteret (ligner litt på en HueyCobra) er en heftig oplevelse. Hunter kan minne litttt om en tidlig versjon av OpFlashpoint.....

men må og nevne Flashback. Stemning:)

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvor mange som har svart her i det siste, som faktisk har LEST tråden!

Sitat fra første innlegg:

"Jeg er ikke intressert å høre om Quake, CS, og alle "nye" spill.. (DOOM er jo gammelt da)

Jeg mener de spillene dere som har hatt PC en stund spilte i DOS, og Win 95.. (ikke no OpenGL/D3D nei!!)

Tenkte Det er koselig med litt nostalgi?"

Men joda, CS meg her og CS meg der... :roll:

Lenke til kommentar

ah.. C64 og amiga seff..

International karate+ (c64)

Barbarian (c64)

Digger (c64)

Monkey island spella (det var spell med historie d!)

spillt best på amiga.. elsket virkelig å skifte diskett hele tida.. tenker tilbake på det slik nå i alle fall. hehe..

Moonstone warriors eller no sånt.. amiga ja.

Glemmer aldri da jeg kopierte quake 1 på 40 disketter og satt å bet negler av frykt for at den siste ikke skulle virke. hehe...

Warcraft 1 og 2.

Ugh.. var et fantastisk spill..

Alle sammen var utrolige men må si at Commodore tiden var tiden for meg..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+1374861

Day of the tentacle, Larry, Heros Quest, Sam and Max.

klassikere jeg ikke klarer å bestemme meg for en vinner. de gamle SIERRA og Lucas Arts spillene tar av enda, og er utroli gøyale. kan nevne i fleng, Police Quest, Full Throttle, Zac McCracken, Space Quest, Codename: Iceman, Monkey Island, Woodruff.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hva? ingen som har nevnt 'Oslo Børs' ??

Det spillet brukte jeg og mine venner utrolig mange timer på. Klart det mistet noe av sjarmen da jeg listet hele programmet og fant linjen der start pengene var, men dog :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...