Gå til innhold

Acer Aspire 5920G vs Acer Aspire 5730ZG[Trenger hjelp Fort]

gucka

Anbefalte innlegg

hei skal kjøpe ny pc og jeg har funnet 2 pcer men er litt usikker på hvilken som er best

disse pcene er det jeg har kommet frem til:

Acer Aspire 5920G

eller

Acer Aspire 5730ZG

Hvilken er best?

den skal brukes til litt spilling av bf2 å cs 1.6 men mest surfing på nett.

men kom hjere med andre forslag men ikke overgå 6k.

Takk til alle som skriver

Tror jeg går for denne

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=381264

Endret av gucka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min anbefaling er å drite i Acer hvis du har livet kjært. Har aldri hatt så mye trøbbel med en maskin, enn acer 5720zg. En hel haug med folk har problemer med at lyden spraker og greier og viftestøyet er tilnærmet uutholdelig etter hvert.

Hvilken vil du fåreså?

Lenke til kommentar
Min anbefaling er å drite i Acer hvis du har livet kjært. Har aldri hatt så mye trøbbel med en maskin, enn acer 5720zg. En hel haug med folk har problemer med at lyden spraker og greier og viftestøyet er tilnærmet uutholdelig etter hvert.

Hvilken vil du fåreså?

Er ikke noen ekspert på hva som er bra og ikke. Men på Mulicom kan du jo plukke sammen hva du vil ha i laptopen din. Det kommer hvert fall jeg til å gjøre når jeg skal ha meg ny laptop.

Lenke til kommentar

Hvilken vil du fåreså?

Er ikke noen ekspert på hva som er bra og ikke. Men på Mulicom kan du jo plukke sammen hva du vil ha i laptopen din. Det kommer hvert fall jeg til å gjøre når jeg skal ha meg ny laptop.

ja vet skal inn å se. men er heller ikke noe expert:=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...