gucka Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) hei skal kjøpe ny pc og jeg har funnet 2 pcer men er litt usikker på hvilken som er best disse pcene er det jeg har kommet frem til: Acer Aspire 5920G eller Acer Aspire 5730ZG Hvilken er best? den skal brukes til litt spilling av bf2 å cs 1.6 men mest surfing på nett. men kom hjere med andre forslag men ikke overgå 6k. Takk til alle som skriver Tror jeg går for denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=381264 Endret 6. november 2008 av gucka Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Min anbefaling er å drite i Acer hvis du har livet kjært. Har aldri hatt så mye trøbbel med en maskin, enn acer 5720zg. En hel haug med folk har problemer med at lyden spraker og greier og viftestøyet er tilnærmet uutholdelig etter hvert. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 ville godt for 5730zg bedre batterikapasitet støtte for n standard wlan Lenke til kommentar
gucka Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Min anbefaling er å drite i Acer hvis du har livet kjært. Har aldri hatt så mye trøbbel med en maskin, enn acer 5720zg. En hel haug med folk har problemer med at lyden spraker og greier og viftestøyet er tilnærmet uutholdelig etter hvert. Hvilken vil du fåreså? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Min anbefaling er å drite i Acer hvis du har livet kjært. Har aldri hatt så mye trøbbel med en maskin, enn acer 5720zg. En hel haug med folk har problemer med at lyden spraker og greier og viftestøyet er tilnærmet uutholdelig etter hvert. Hvilken vil du fåreså? Er ikke noen ekspert på hva som er bra og ikke. Men på Mulicom kan du jo plukke sammen hva du vil ha i laptopen din. Det kommer hvert fall jeg til å gjøre når jeg skal ha meg ny laptop. Lenke til kommentar
gucka Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Min anbefaling er å drite i Acer hvis du har livet kjært. Har aldri hatt så mye trøbbel med en maskin, enn acer 5720zg. En hel haug med folk har problemer med at lyden spraker og greier og viftestøyet er tilnærmet uutholdelig etter hvert. Hvilken vil du fåreså? Er ikke noen ekspert på hva som er bra og ikke. Men på Mulicom kan du jo plukke sammen hva du vil ha i laptopen din. Det kommer hvert fall jeg til å gjøre når jeg skal ha meg ny laptop. ja vet skal inn å se. men er heller ikke noe expert:=) Lenke til kommentar
gucka Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Tror jeg går for denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=381264 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå