chris300 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) ? Male over? Endret 7. november 2008 av chris300 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja, på layermask laget... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Hvordan får jeg til å flytte ned horisonten? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 ctrl og klikk og dra... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) da får jeg opp et + eller minus tegn her æ... Hva gjør jeg galt, evt ikke gjør? Fant ut av det tror jeg og knoter litt med det nå... Endret 7. november 2008 av chris300 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Stilig Likte verson2 best. Er bildene limt samme i PS eller i ett annet program? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Ok. Bildene er limt sammen i ps3. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Mulig jeg er noget tranglært, for jeg får det ikke til... så mye tid jeg bruker på å knote sånn kunne jeg sikkert ha rukket å kjørt opp å tatt et nytt bilde..... FAEn ass...! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hmm.. tror jeg skal prøve å lære meg det der jeg også chris300, men jeg synes uansett den opprinnelige versonen av bildet er det beste Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nå må dere slutte å forvirre en stakkar Jeg kan være enig i at det er for lite himmel; men bilde #2 har klippet av for mye av sjøen. Så det blir en forverring, synes jeg. Himmelforslaget til Mr. Olsen blir for mørk, så det så helt unaturlig. Som du selv sier, Chris300, så det er ofte like greit å prøve å ta bildet på nytt. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Himmelforslaget til Mr. Olsen blir for mørk, så det så helt unaturlig. Som jegs krev så vil dette fikses i ACR, for jeg kan ikek endre fargen i PS på samme måte... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Det går helt greit det Tom, jeg har lært litt mer i ps og da er jeg happy + at det er greit å få mer innspill på hva annet jeg kan gjøre med dette bilde. Selv om jeg ikke fikk det til i ps så har jeg sånn halveis skjønt poenget. Bildet ble helt rart til meg pga horisonten som buet i begge retninger og at jeg ikke fikk til å forhøye bilde mer enn det var fra før... Som sagt tidligere så er jeg noe blank i ps så dette er bare fin læring og jeg er glad for at noen gidder å lære bort v/teskjemetoden... Og mtp kunnskapene i ps sier det meg at jeg enkelt må bli mye flinkere til å ta bildene som de skal være med en gang og ikke jobbe med "håpløse" bilder i etterkant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå