Gå til innhold

Kjøpe ny bærbar til "normalt ungdoms-bruk"..

Anbefalte innlegg

Acer 9530G har ett 9700M GT, altså et av de beste kortene du får i den prisklassen.

Du kjører lett Far Cry 2 på Very High uten lagg.

Tviler jeg på. Jeg greie ikke det på en PC med HD 4870, 4 GB RAM og Q9550. Med very high mener jeg alt på fullt i 1920*1200 og minst 50 fps.

Men OnT så ville jeg anbefalt stasjonær hvis du ikke har et veldig stort behov for å flytte rundt på PC'en.

Enig med Knewt, er ikke en hardcore gaming PC akkurat!

Vel, det er mulig jeg hadde spist en giftig sopp eller noe sånt. Men da jeg spillte dette på en kompis sin laptop spillte jeg med alt på very high...

Da har du enten spist en giftig sopp, husket feil eller hatt 3-5 i fps.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må ikke kjøpe HP viss du vil slippe varme og lyd. HP skrur seg av bare den står i en seng, pga varme.
Dette gjelder selvsagt ikke for alle maskiner av merket HP. Rent generelt er det dermed slik at bærbare maskiner med kraftigere skjermkort ofte blir veldig varme, og det er selvsagt uavhengig av merke og med litt variasjon fra modell til modell.
Lenke til kommentar
Du må ikke kjøpe HP viss du vil slippe varme og lyd. HP skrur seg av bare den står i en seng, pga varme.
Dette gjelder selvsagt ikke for alle maskiner av merket HP. Rent generelt er det dermed slik at bærbare maskiner med kraftigere skjermkort ofte blir veldig varme, og det er selvsagt uavhengig av merke og med litt variasjon fra modell til modell.

Står mellom en pavilion dv5-1095 eller dv5-1190. sliter man med varme går det an å kjøpe et stativ eller en kjøler, så det er bare et mindre problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...