Number10 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Som tittelen antyder så skal jeg kjøpe mobil og kriteriene er at den skal være tynn og at den skal kunne spille musikk + at den skal se ganske bra ut. Budsjettet er på rundt 2000. Takker for alle svar Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nokia 5220 eller 5210 og LG KM380 er tynne mobiler, finnest sikkert fleire men det er dei eg kommer på. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Nokia 5310 XpressMusic Sony Ericsson W890i Nokia 6300 5310 har 3,5 mm jack, slik at du slipper overgang for å bruke vanlige headset. Ellers er alle tre tynne og gode telefoner med bra design, mp3-spiller og støtte for minnekort. Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg vil ikke anbefale 5310. Min er et stort surr hele tiden. Blandt annet så skrur den seg av og på ganske ofte (noe som er rimelig irriterende når man hører på musikk), og i tillegg så funket det kun til tider å sende/motta sms og ringe/bli ringt. Så atm har jeg gått tilbake til min gamle mobil. Men så absolutt, utenom probleme jeg selv har hatt, så har den en fantastisk musikkavspiller og fin lyd. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har en Nokia 5310 Den er jeg fornøyd med. Ikke noe problemer hitil, etter at den faktisk har blitt litt hardt brukt. Så vil annbefale denne. Den koster heller ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå