Sempai Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hei, Jeg har et problem med Internet Explorer. Når jeg åpner startsiden "www.vg.no" får jeg opp følgende melding; "Det har oppstått en feil i skriptet på denne siden" Linje: 1288 Tegn: 1 Feil: 'dokument.getElementByld(...)' er null eller ikke et objekt Kode: 0 URL: http://www.vg.no/ "Vil du fortsette å kjøre skript på denne siden?" Er det noen som vet hva problemet er og evt. hvordan jeg kan ordne problemet? Lenke til kommentar
Sempai Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Er det ingen som har hatt et lignende problem tidligere? Lenke til kommentar
Pezking Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 installer nyeste versjon av explorer eller bytt browser til firefox eller opera.. Lenke til kommentar
Sempai Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 installer nyeste versjon av explorer eller bytt browser til firefox eller opera.. Har installert siste versjon av Explorer, men har fremdeles samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå