oldboy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hoho... Dette er hva man kaller god underholdning :!: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=523909 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Jojo... Sjekk ut youtube-filmen tilslutt... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 the giant skulle heller stådd the "giant" men synes fortsatt ikke det var artig Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Det er greit at dverger selvfølgelig skal ha samme rettigheter som alle andre, men dette lukter freakshow. Jeg ser for meg et scenario der voksne menn står og ler av to små menn som slår hverandre helseløse. Det er ikke morsomt. Muligens er det bare meg som ikke tror verden er klar for denne idretten. Endret 6. november 2008 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Dette her blir jo uten tvil hysterisk. Små folk på 1 meter som banker hverandre Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Så "vondt ut" å bli slått av han karen på klippet der ja *humre* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå