Bebeluv Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Demoer skal være fra sluttproduktet etter som jeg vet, men det finnes unntak. Denne demoen var fra en tidligere build. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hmmm da finnes det veldig mange unntak. For det står ikke sjelden "WORK IN PROGRESS" på veldig veldig veldig mange demoer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det står det på vell på alle om jeg ikke tar helt feil? Men ser du noen forskjell på disse demoene og sluttproduktet? Jeg ser ingen. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Jeg spilte 2player i dag split screen. Utrolig morsomt, og det å kunne kjøre med monster truck var drit fett! I spillet er det 16 baner om jeg husker riktig? Og når man går inn på career er det 4 moduser man spiller på. Husker ikke helt hva de heter nå men er vann, ild, gress og fjell tror jeg det var. I løpene får man 50 poeng om man kommer på 3.plass. 75 poeng på 2.plass og 100 poeng på 1.plass. Man må samle poeng for å kunne åpne nye baner osv. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 KJøpte det i dag. Var kjempemoro, men irriterte meg litt over de banene der det var så jævlig mørkt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 En demo er jo akuratt det, en demo av ett spill i utvikling. Tror alle som spiller en demo er klar over at sluttproduktet blir bedre enn det de sitter å spiller. HÆ? Vet du hva demo står for? Enkelt og greit "demonstrasjon". Og når du skal demonstrere et spill for potensielle kunder så skal det tilsvare en smakebit av sluttproduktet. Nytter ikke å si at det er en halvferdig løsning folk sitter å spiller. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ser at det er laber interesse for dette spillet. Likte du 1´ern vil du elske Pacific Rift. Den har fått forbedret alt det forgjengeren manglet og lagt til noen ekstra. Grafikken er spektakulær i full fart men begynner du å studere busker og teksturer vil du selvsagt finne feil og mangler. Har fått kjørt en god del nå, så jeg er klar for noen heftige løp online. Noen andre som har kjøpt spillet og blir med på noen race? Add meg da. PSN i signatur. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Bare å adde meg også dersom man vil spille Pacific Rift. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Syns dette spillet er sykt bra. Misliker egentlig de fleste racingspill men etter å ha testet ut demoen skjønte jeg fort at dette var noe for meg. Spiller bare online for tiden. Noen som vet om man er nødt til spille karrieremodus for å åpne opp nye kjøretøy, og om disse egentlig er forskjellige fra de man allerede har, bortsett fra utseende? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tror du må spille karriere for å få låst opp flere kjøretøyer, måtte i vert fall det i 1'ern. Den eneste forskjellen eller vel utseendet som du sier, virket i som det var det i 1'ern også. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kjøpte dette spillet ved lansering, men har ikke fått tid til å teste det skikkelig ennå. Alle som spiller Pacific Rift kan adde meg på PSN som er i signaturen. Gjerne skriv "Pacific Rift" eller noe i meldingen og Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kan gjøre det senere. Big rigs ftw! Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kjøpte meg PS3 på fredagen med dette spillet. Digger det! Grafikken er jo helt rå, og det med en bilderør-Tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå