Gå til innhold

Motorstorm pacific rift - noen andre?

Candey

Anbefalte innlegg

I dag kjøpte jeg meg Motorstorm Pacific Rift. Skikkelig adrenalinfylt spill, veldig fornøyd! Spillet føles mye større ut nå, ettersom det er mange flere baner, flere moduser etc.

Noe negativt er at man krasjer alt for lett, noe som er plagsomt i lendeeeen!

Noen andre som har skaffet seg det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å skaffe meg det, men er ikke helt sikker enda....Hvordan er grafikken på selve spillet iforhold til demoen? en del bedre? Er selve spillet bedre en eneren? banene, hindringene etc?:)

Steamy

Endret av Steamy
Lenke til kommentar

Grafikken er helt utrolig. Detaljert som bare det med flotte farger! :) Demoen føler jeg er nesten mer som en uferdig versjon iforhold til spillet. Jeg har ikke fått spilt så veldig mye i dag, men føler foreløpig det er bedre enn eneren ettersom at banene er mye større, mange flere hindringer/snarveier og kjøre.

Du kan jo f. eks kjøpe deg spillet på spaceworld og teste det ut, og så bytte det om du ikke er fornøyd innen 7 dager! Det er noe nytt i butikken. Drit bra egentlig. :D

Lenke til kommentar
Kan du forklare i detalj om/hvordan grafikken er bedre i det endelige spillet i forhold til demoen?

Jeg spilte demoen nemlig, og ble så skuffa av grafikken at jeg ikke ville kjøpe det.

Du har vel fått med deg at demoen var fra en veldig gammel versjon? Sjekk ut disse bildene

Les også kommentarene fra de som har kjøpt spillet

Har bestilt. Venter bare på at det skal dukke opp i postkassen. Vi får ta et race SB-triiP når jeg har fått fyrt det opp og øvd meg litt ;)

Endret av praystation
Lenke til kommentar
Kan du forklare i detalj om/hvordan grafikken er bedre i det endelige spillet i forhold til demoen?

Jeg spilte demoen nemlig, og ble så skuffa av grafikken at jeg ikke ville kjøpe det.

Du har vel fått med deg at demoen var fra en veldig gammel versjon? Sjekk ut disse bildene

Les også kommentarene fra de som har kjøpt spillet

Har bestilt. Venter bare på at det skal dukke opp i postkassen. Vi får ta et race SB-triiP når jeg har fått fyrt det opp og øvd meg litt ;)

I flere av de bildene så ser jo før-bildene bedre ut. Men uansett er det ikke representativt nok, og jeg gidder ikke å kjøpe spillet for å finne det ut.

Det er masse grafiske elementer som ikke er med i bildene, som er viktig for det visuelle inntrykket. Som for eksempel de 2D-sprite plantene som står plassert rundt i miljøet. Stort sett er det bare tre bilder som er krysset over hverandre, og ser aldri naturlig ut.

Jeg forventer at utviklere slutter å bruke sånne dårlige triks nå. Som i Crysis forventer jeg at all vegetasjon er tredimensjonale modeller.

I bildene kan jeg heller ikke se hvordan fjellene du stadig kjører forbi virkelig ser ut. I det første spillet var det stort sett flate teksturer krysset over hverandre, med forhåndsinnstilt lys. Jeg forventer full bumpmapping på alle teksturer. Jeg tviler litt på at de har det i den endelig versjonen. Men tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Du høres ut som en liten grafikkhore :p

Hvem bryr seg om det står 2D sprite busker i veikanten når man kjører i stor fart. Det viktigste er helhetsinntrykket av omgivelsene og at det er gøy å spille!

For ordens skyld vil jeg legge til at bildene til venstre "Press Build" er den nyeste versjonen, mens "Qore Build" er fra demoen.

Lenke til kommentar
I flere av de bildene så ser jo før-bildene bedre ut. Men uansett er det ikke representativt nok, og jeg gidder ikke å kjøpe spillet for å finne det ut.

Tror du blander før og etter bildene. Bildene til venstre (80% press build) er de nyeste, og bildene til høyre (80% qore build) er fra demo.

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg spillt demoen, så jeg vet ikke hvordan grafikken er. Men er det ikke litt sløvt å gi ut en demo med dårligere grafikk enn det fullversjonen får?

Skulle demoen vært med bedre grafikk enn fullversjonen da mener du? En demo er jo akuratt det, en demo av ett spill i utvikling. Tror alle som spiller en demo er klar over at sluttproduktet blir bedre enn det de sitter å spiller.

Lenke til kommentar

Ta en kamerat av meg som eksempel. Han testet Motorstorm 2 demoen for å sjekke om han skulle kjøpe fullversjonen. Og da sjekket han spillbarheten, grafikken og selvfølgelig om han likte spillet, da han ikke hadde spillt Motorstorm før. Da han hadde spillt demoen en stund bestemte han seg for å ikke kjøpe spillet. Det er det en demo bør være, en demonstrasjon på hvordan fullversjoen er, sånn at folk kan gjøre seg opp en mening om de vil ha det eller ei. Og da må gjerne fullversjonen allerede være ferdig for min del, slik at du kan gå i butikken og kjøpe det samme dag. Utifra sånn som du sier så er det ikke sånn en demo er, men jeg mener det er sånn det bør være ivertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...