Myrsnipe Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 ITavisen melder ifra the linux xbox project at de har endelig fått til å instalere linux uten å modde xbboxe'en, de trengte derimot en kopi av James Bond spillet til xbox. Loaderen til spillet var feilen som skapte denne muligheten. Dette ble postet i går på the linux xbox project's sine sider, altså ikke 1 april Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Blir gøy å se hvordan dette utvikler seg. Kanskje jeg må kjøpe meg en xbox .... Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Nå tenker jeg Bill river seg i håret!! Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 hehe, tenker nok det jeg også. De begynner vel med lisensavtaler til XBOX softwaren nå der det står noe om straffesanksjoner mot Linux XBOX brukerene.... *Håpe ikke Bill får ideer av dette inlegget* Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 De begynner vel med lisensavtaler til XBOX softwaren nå der det står noe om straffesanksjoner mot Linux XBOX brukerene.... Lenke til kommentar
Myrsnipe Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 N[r det er sagt, s[ hadde jeg planer om aa kj0pe en xbox og modde den, men naa ser det ut som om jeg slipper moddinga ( Jeg trenger desverre aa lage/kj0pe en converter for haandkontrollerne til usb ( De er usb fra f0rav, men microsoft har valgt aa lage en mongis kontakt paa den ) ) , derimot maa jeg skaffe en kopi av Agent under fire da... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det fremdeles STOR grunn til å modde xboxen. De har klart å installere Linux ja, men de sier du fortsatt må modde den for å kjøre EvolutionX osv. Uten EvoX kommer en ikke langt...... Lenke til kommentar
Myrsnipe Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 hmm, tja, uansett så har jeg planer om å lage en slags server ut av en xbox... Tipper du får noen øyner etter deg hvis du dukker opp på et lan med en xbox under armene Edit: Lurer på om de kommer til å skrive egne drivere til nvidia vga kortet som sitter i xboxen ( drivere som vel og merke utnytter det slik xboxen gjør fra før ), kunne brukt xboxen som en shuttle maskin eller noe slikt da :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå