cnil Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ja - det er helt sant. Det er anonnsert på www.neonode.com. Dette kan bli spennende, for denne gangen lover de faktisk at det er sant... *gleder meg* Lenke til kommentar
scenest Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ja, det skal bli artig å få den til norge Gledet meg til å se den. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 *aprilspøk!* Du tok ikke meg. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 *aprilspøk!* Tenkte akkurat det samme, med en gang jeg så navnet på thread'en Lenke til kommentar
cnil Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 fillern, dere tok meg... *måtte bare , litt lite humor her på mobilforumet :smile: * Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 det er korea som lager neonode, de klarer ikke lage mange nok og de har hatt masse problem teknisk. de svenskene som eier neonode venter like mye som dere. tror dette blir en flopp! Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 12. april kan nok stemme det, men året er nok 2004 :wink: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 og hva er egentlig neonode? Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Svenskprodusert mobil som egentlig skulle lanseres for et år siden, men som hele tiden har blitt forsinket og fortsatt er det... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Gå inn på http://www.esato.com/phones/index.php?phon...el=Neonode%20N1 Der er det bilde og fakta om neonode! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 ganske dårlig informasjon om denne telefonen fra neonode... på spesifikasjonene på esato.com er 9 punkt "not available" Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Wtf??? Det står at den verken har Java, Radio, Blåtann eller HSCSD!!! Tre av fire der er jo helt klart en ting jeg vil ha på min neste mobil!!! Om dette er sant så er nok desverre N1 uaktuell for min del... Men den har jo en syk utstråling da Lenke til kommentar
Hoelern Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 det er korea som lager neonode, de klarer ikke lage mange nok og de har hatt masse problem teknisk. de svenskene som eier neonode venter like mye som dere. tror dette blir en flopp! Nei, det er ikke riktig. Neonode N1 blir produsert i Årjäng. (ifølge MOBIL 03-03) Lenke til kommentar
DeeMon Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Wtf??? Det står at den verken har Java, Radio, Blåtann eller HSCSD!!! Tre av fire der er jo helt klart en ting jeg vil ha på min neste mobil!!! Om dette er sant så er nok desverre N1 uaktuell for min del... Men den har jo en syk utstråling da Mye vits i å ha en kjeeempekul telefon utenpå, men som ikke har en dritt inni.. ALT det der er viktig.. Den blir nok uaktuell for meg og da.. HVIS det er sant... Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Nei, det er ikke riktig. Neonode N1 blir produsert i Årjäng. N1 blir satt sammen i Årjäng. Delene kommer vel fra forskjellige steder, elektronikken fra Asia og dekslene fra Italia. Slik er vanlig hos de fleste produsenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå