sureup Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hey, Creative HS-1200 Noen som har erfaringer med dette headsettet? https://prisguiden.no/product.php?productId=101697 Virker veldig interessasnt. Men lurer veldig på om det kan måle seg mot Steelseries sine headset (siberia og 5H) til gaming? Påvirker hvilket lydkort man har kvaliteten på lyden fra dette headsettet med tanke på at det er trådløst? btw her er en norsk test: http://www.dinside.no/data/lyd-og-bilde/or.../art793319.html Endret 6. november 2008 av sureup Lenke til kommentar
ketle Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Jeg tester Creative S-1200 nå. Gikk fra et Sennheiser P150 som dessverre tok kvelden etter 2 år pga ødelagt mic og valgte dette som erstatning. Foreløpig så må jeg si at det mangler litt her for å overbevise helt. Har foreløpig bare testet i CoD5, hvis en skrur på 3D surround så blir det veldig blekkboks lyd. Musikk er greit, men da må alt av ekstra effekter slås av. Har bare testet 1 time ennå, så det er litt tidlig å trekke en konklusjon, men om trådløst ikke frister veldig mye så finnes det mange bedre alternativer som ikke er trådløse. Edit: Har hatt de i et døgn nå og disse sendes i retur. Kvaliteten på lyden både på øreklokkene og i mikrofonen er langt under middels. Anbefaler ingen å kjøpe disse om du ikke MÅ ha et trådløst headset med mikrofon. Endret 22. november 2008 av ketle Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Spørs vel om de som har i ferd med å kjøpe dette headset'et får dette med seg, men here it goes: Det er DESSVERRE mer lyd i Arena HS-1100 og HS-1000 headsetene. Og jeg må si det overrasker meg. Her har du trådløs tilkobling som fungerer godt opptil 20 meter unna(!), og det er en kjempebra overgang slik sett. Byggekvaliteten er som nevnt i tidligere omtaler upåklagelig. Den eneste grunnen til at jeg byttet til disse fra HS-1100 var at usb dongelen på de faktisk knakk etter 3 måneders bruk. Ufattelig irriterende - motvillig nok, var ikke min skade en garantisak. Tilbake til saken; om jeg er fornøyd? Greit nok, de duger - å gå over fra wired til wireless har gått på bekostning av en merkbar nedgang i lydbildet. En annen ting verdt å nevne er at det overrasket meg over mye mindre klokkene var, se på bildet av produktet, det er nesten å kalle misvisende. Jeg vil heller kalle de semi-lukkede. Komfortable? Ja - men disse kan vitterlig da ikke kalles lukkede. 4/6 My2¢. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå