Gå til innhold

Trenger tips til hodetelefoner: Musikk og lydteknikk

Anbefalte innlegg

Hei! Har kikket litt rundt på denne delen av forumet nå og ser at det er mye bra tips. Men ser også at det meste er rettet mot kun lytting til musikk. Jeg tenker på å kjøpe noen hodetelefoner jeg kan bruke til lydteknikk. Har noen forslag, tips eller avarsler? Bare å spytte ut! De kommer sikkert også til å bli brukt til den daglige iPod-bruken. Jeg liker at det er god detaljgjengivelse i musikken og at det er en presis, men allikevel dyp og fyldig bass. Og det er også et krav at den fysiske kvaliteten er høy med tanke på at de kommer til å bli dratt med rundt.

Er lei av in-ear uten silikon på nå!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei! Har kikket litt rundt på denne delen av forumet nå og ser at det er mye bra tips. Men ser også at det meste er rettet mot kun lytting til musikk. Jeg tenker på å kjøpe noen hodetelefoner jeg kan bruke til lydteknikk. Har noen forslag, tips eller avarsler? Bare å spytte ut! De kommer sikkert også til å bli brukt til den daglige iPod-bruken. Jeg liker at det er god detaljgjengivelse i musikken og at det er en presis, men allikevel dyp og fyldig bass. Og det er også et krav at den fysiske kvaliteten er høy med tanke på at de kommer til å bli dratt med rundt.

Er lei av in-ear uten silikon på nå!

beats by dr dre

sjekk apple store på nett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...