Gjest Guest_malkmus_* Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Gjør det vondt å bli pumpet? For alkohol/tabletter, den slags. Ser for meg noe veldig traumatiserende dersom vedkommende som blir pumpet er ved bevissthet. Grøss. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har hørt at dette ikke er noe behagelig opplevelse ja... Vet ikke da Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Enten er man dritafull eller pillefjern så man husker sikkert ikke så mye av det... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja, naar du först maa bli pumpa er det om det gjör litt vondt det siste man bekymrer seg om Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Man får jo en slange ned i magen (gjennom halsen). Høres jo ikke herlig ut. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Nå er det jo veldig sjeldent at en må bli pumpet. Når de pumper ungdommer som har drukket for mye så gjør det det pågrunn av avskrekke ungdomen fra og drikke så mye igjen. De har sjeldent bruk for og bli pumpet. Det ble jeg fortalt av en ambulanse sjåfør. Og bli pumpet er en ganske så traumatisk opplevelse etter som at de ikke bruker noen form for bedøvelse. De bare kjører slangen ned i halsen. så en vil nokk være litt sår i halsen noen dager kan jeg tenke meg. Endret 7. november 2008 av EX-adrin Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg hadde definitivt blitt avholds/rein etter å ha fått en hageslange i halsen. Så da virker det jo etter hensikten. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det gjør jævelig vondt.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg