Gå til innhold

SE X1, Touch Pro eller Touch HD?

Znaky

Anbefalte innlegg

Et stykk vanskelig spørsmål. Jeg greier ikke helt å bestemme meg for en av disse :hmm:

Det jeg kommer til å bruke mobilen til er, GPS mens jeg går og litt til bil.

Trådløst nettverk. Jeg skriver noe sms og null e-mail. MSN. Vil helst ha et bra kamera, men trenger ikke være superbra. Bare det ikke blir masse strekfarger/kornete ved dårlig lys.

Jeg kommer til å spille en del spill med den. Leke meg med diverse programmer. Jeg vil at den skal være lett å bruke ala ikke windows meny.

Trenger stort minne, og vil helst slippe å lade mobilen flere ganger om dagen ved normalt/høyt bruk.

Jeg føler jeg må ha fysiske taster, men kommer an på åssen tastaturet blir på skjermen til HD, om jeg trenger det.

Er SEX1 bedre enn touch pro? Kan jo få TF3D på SEX1 liksom.

Takk for alle opplysninger/lysninger/synspunkt :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen av disse kameraene er veldig bra. Egentlig er ikke noen av dem bra i det hele tatt, men de er OK for å være mobilkameraer. Touch Pro og Xperia har fotolys, det mangler HD.

X1 vs Pro: Det er to ganske like telefoner, med gode spesifikasjoner og Windows Mobile på begge. Xperia er et hakk foran totalt sett med noe større skjerm, bedre oppløsning og bedre batteritid. Batteritiden er for øvrig bra på begge telefonene. Xperia har 3,5 mm jack-utgang for lyd. Touch Pro er noe billigere. Amobil har testet begge, og begge fikk terningkast 6. Jeg vil anbefale deg å lese begge testene å gjøre deg opp et inntrykk.

Til syvende og sist tror jeg det må være et valg på om du trenger fulltastatur eller ikke. Jeg føler ikke at jeg trenger det, og kommer nok selv til å gå for HD, men hadde jeg trengt qwerty-tastatur hadde jeg nok gått for Xperia.

Når det gjelder HDs tastatur, så kan du se de ulike mulighetene her:

Lenke til kommentar

Prøvelse på endring :thumbdown:

Får vel vente på test av touch hd og vente å se tongue.gif

Står mellom sex1 og hd nå, etter litt tenking. Da jeg ser for meg at touch pro og sex1 blir like når tf3d blir et panel på sex1.

Endret av Znaky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...