Grimbo Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Med den løsningen jeg har hjemme har jeg en hardware firewall fra 3com og en software firewall fra Trend Microsystems. Alikevel blir jeg utsatt for angrep av den morsomme typen; CD-ROM er som spretter opp av seg selv og CD-brennere som presser seg gjennom døren på kabinettet. Spørsmålet er da: Finnes det en mere aggresiv måte å beskytte pc'en på? og kan jeg lage helvete for fjortisa som sitter og tror at de er skikkelig 1337 |-|4x0|2? Hevnen er søt vet dere... mvh. Grimbo Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Eh? Sikker på at du ikke har en morsom trojaner, eller et virus på maskinen din? Lenke til kommentar
duudee Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Høres ut som en trojan ja. Da hjelper det ikke alltid så mye med firewall. Få vekk alle ulumskheter så skal du se det ordner seg Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Eh? Sikker på at du ikke har en morsom trojaner, eller et virus på maskinen din? Yes, bajbe. har kjørt virusscan som er oppdatert i dag faktisk, i tillegg har jeg også tatt en runde med Spybot Search&Destroy uten at disse fant noe så det så Lenke til kommentar
Rim Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Høres ut some NetBus. Søk på NetBus og remove på google. Firewall hjelper sjelden på trojanere. Skaff deg en viruskiller som tar trojanske hester. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Eller best: Formater disken din... Da får du ryddet opp masse sjiiit også Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 hvis du har windows så kan du jo kjøre en Ctrl + alt + delete og sjekke hva som driver å jobber i bakgrunnen... og eventuellt sammelikne med lista på windows.no ? har hatt netbus og det var ikkeno morro.... :o Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Med den løsningen jeg har hjemme har jeg en hardware firewall fra 3com og en software firewall fra Trend Microsystems. Alikevel blir jeg utsatt for angrep av den morsomme typen; CD-ROM er som spretter opp av seg selv og CD-brennere som presser seg gjennom døren på kabinettet. Spørsmålet er da: Finnes det en mere aggresiv måte å beskytte pc'en på? og kan jeg lage helvete for fjortisa som sitter og tror at de er skikkelig 1337 |-|4x0|2? Hevnen er søt vet dere... mvh. Grimbo Hehe! Er nok ikke noen trojan eller noe sånn! Du er nok utsatt for noe sånn som dette: http://macro.homelinux.com/~macro/ihQ.jpg Florerer mange sånne på nettet for tiden. Oppgrader med siste sikkerhetspatcher du så skal det være fixa! Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Hehe! Er nok ikke noen trojan eller noe sånn! Du er nok utsatt for noe sånn som dette: http://macro.homelinux.com/~macro/ihQ.jpg Florerer mange sånne på nettet for tiden. Oppgrader med siste sikkerhetspatcher du så skal det være fixa! Ja, jøss! der har vi'n jo! men det var likevel LITT irriterende... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå