Rafina Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hei - håper noen kunnskapsrike i dette forumet kan hjelpe meg.Jeg har brennt av mine gamle VHS til DVD.VHS opptakene ble spillt inn via DV kamera.Når jeg prøver å åpne dvd'ene på pc'n.så kommer ingenting.Når jeg prøver å utforske dvd'en,får jeg melding om å sette inn en cd.Tar jeg egenskapene på dvd stasjonen (med dvd i)får jeg 0% brukt og 0% ledig.Noe er der,men jeg vet ikke om det er video_ts og audio_ts mapper eller noe annet.Brenneren jeg brukte fra VHS til DVD er en JVC DR10 uten harddisk.Da jeg har mistet nesten alle mine originale DV kasetter,skulle jeg blitt svært så glad om noen kunne hjelpe meg med dette problet. Dvs.å få åpne DVD'en på en pc så jeg kan redigere senere for å brenne på nytt. Trenger jeg noen form for tillegsutstyr?? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har du "avsluttet" DVDene etter at du brant dem, dvs. Finalize? Må gjøres i brenneren. Hvis ikke, vil du ikke få lest dem i andre spillere en der de ble brent. Lenke til kommentar
Rafina Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Har du "avsluttet" DVDene etter at du brant dem, dvs. Finalize? Må gjøres i brenneren. Hvis ikke, vil du ikke få lest dem i andre spillere en der de ble brent. Joda de ble alle avsluttet i brenneren,men får ikke opp de på andre spillere enn der de ble brent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå