caro1991 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vedlegget forklarer det meste. Så jeg lurer på hvordan jeg kan gjennomføre dette ? også hva dere anbefaler for å lage Windows GUI tilsvarende det jeg har sett sammen i PS. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er det en spesiell grunn til at du ønsker å bruker C++ til dette? Jeg har bare vært borti MFC og GTK+ hvem av dem du bruker er egentlig mer eller mindre et fett hvis det skal kjøre på Windows. GTK med Glade er litt vanskeligere å få til å fungere i starten, men gjør jobben like bra. Når de gjelder SQL så aner jeg ingenting om det i C++ da jeg aldri har sett på C++ som et egnet GUI eller databaseverktøy. Det er mange språk som nærmest er laget for å kommunisere med databaser; C++ er ikke et av dem. Lenke til kommentar
caro1991 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Hvilket språk anbefaler du at jeg bruker i programmet mitt og til kommunisere med databasen på serveren? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Selv bruker jeg Visual C# stort sett, men bruk det språket du kan best. hvis det er C++ så hjelper jeg kanskje ikke så mye Vel, sånn jeg pleier å jobbe, er at alle ting som ikke av en eller annen grunn krever C++ skriver jeg i C#, C++ bruker jeg kun til å lage biblioteker i de få tilfellene det kreves. Et enkelt program som bruker SQL server kan en i Visual C# lage uten nærmest en linje med kode. Men hvor godt kjenner du C++ da? Lenke til kommentar
caro1991 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg kan bare basics, som du kanskje har merket. Jeg trodde det ikke an å lage windows applikasjoner i C# og bare nettbasert programmering, så lite kan jeg Endret 6. november 2008 av caro1991 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå