Deem Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Om morgenen når man er trøtt og sløv er det alltid godt med en kopp kaffe! Men om man har dårlig tid er det ikke så lett å styrte i seg kaffen, da lar man den heller stå. Jeg orker ikke ha med meg en kaffekopp i bagen heller. Men, pappkoppene på 7eleven, Ica, Narvesen osv. er fine å ta med seg, plastlokk som gjør det vrient å søle, og når man er ferdig med kaffen kan man kaste den. Er det noen som vet om det er å få kjøpt slike kopper med plastlokk? Isåfall hvor? Jeg er vel ikke den eneste på forumet som har dårlig tid om morgenen og gjerne vil ha en kopp kaffe Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da hadde jeg nok tatt med meg en hel haug fra f. eks. Narvesen. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Tanken har falt meg inn, å raide en kiosk og stikke av med masse kopper å lokk! Men tenkte jeg skulle gjøre det på en lovlig måte. Endret 6. november 2008 av Deem Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva med å kjøpe en termoskopp med lokk? Hvert år blir det jo delt ut haugevis av typen fra Nescafé på høyskolene og universitetene rundt om i landet, så jeg tror det finnes noe på en eller annen butikk du kan like. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva med å kjøpe en termoskopp med lokk? Hvert år blir det jo delt ut haugevis av typen fra Nescafé på høyskolene og universitetene rundt om i landet, så jeg tror det finnes noe på en eller annen butikk du kan like. De fra Nescafe lekker som et helvette bare man forsøker å drikke av de og man kan risikere å få kaffe på klærne. Dessuten så har man jo det problemet med at man har en kopp å håndtere når man er ferdig, og alle termokopper lekker så skal man putte den i sekken eller lignende så er man avhengig av å vaske den først. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kan jo hende du kjøpe noen kopper fra en kiosk, de har sikkert mange Eller så kan du finne deg en insider, kjenner du noen (som kjenner noen (som kjenner noen)) som jobber på en slik kiosk? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Forøvrig har binders pappkopper med lokk i bøtter og spann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå