Jugend Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 en banan brente mandler ny høygaffel hahahahhhaha:D Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Pleier å si at jeg bilr glad for det jeg får! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 sjokoladepudding.. seriøst ønsket meg det til bursdagen og fikk 6 bokser med sjokoladepudding og like mange bosker vanilje sause.. mmmmm sjokoladepudding Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Pleier å si at jeg bilr glad for det jeg får! det er vanlig høflighet å være glad for det man får i gaver;) kan liksom ikke kaste gaven i veggen og skrike at denne gaven sugde baller.........hahaha Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 kan liksom ikke kaste gaven i veggen og skrike at denne gaven sugde baller.........hahaha Tja, kommer an på hvem det er ifra, er det fra besteforeldra mine eller foreldra mine så sier jeg det, de veit jeg sier det rett ut Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ja, "Det er tanken som teller" prinsippet kan jo ikke telle når det overhode ikke er noen tanke bank gaven fra giveren. Lenke til kommentar
The Serpentine Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ønsker meg egentlig ganske lite jul, men så har jeg ikke rukket å tenke så på det enda. Lista foreløpig: - Sjokolade - Penger - Klær Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kanskje Band of Brothers på blu-ray kunne vært noe, får snart et fint hjemmekinoanlegg så jeg kan utnytte lyd og bilde:) Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Mp3-spiller Dame Penger Slalåmski Ikke i rekkefølge =P Mp3-spiller Dame Penger Slalåmski Ikke i rekkefølge =P Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Ingen jenter på forumet som ønsker seg type da? For da stiller jeg frivillig. Jeg gjør! Så lenge du ikke hører på trance, liker Dorthe Skappel eller har FrP-sympatier, er saken grei. Ellers: Verdensherredømme http://www.noblecollection.com/catalog/pro...17&catid=21 At Erik Fosnes Hansen skriver en oppfølger til Beretninger om beskyttelse Masse bøker Gavekort på Platekompaniet/Tiger Fine skjerf DVD-bokser (Scrubs, My name is Earl) Penger til fjellsko-/stålstrengsgitar-/festival-fondet Kunder som lært seg fordelene ved en god personlig hygiene Ekstra busskort siden jeg mister det hele tida Chihiro og heksene, Kikis budservice, Prinsesse Mononoke og Min nabo Totoro på DVD Å ha vært ung på 70-tallet Skate, Mirrors Edge og Fable 2 til Xbox 360 ...jeg kommer tilbake til denne. Endret 17. november 2008 av Lemon Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ingen jenter på forumet som ønsker seg type da? For da stiller jeg frivillig. Jeg gjør! Så lenge du ikke hører på trance, liker Dorthe Skappel eller har FrP-sympatier, er saken grei. Da stiller jeg jo sterkt! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Fantastisk! Herregud, hvis dette fortsetter, må vi jo lage en nerdeversjon av Ungkaren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg ønsker meg penger or å kunne kjøpe det jeg vil. Ellers ønsker jeg meg en PS3, men det er vel det pengene går til. Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ønsker meg at katta får være i andreetasjen men tviler på at det skjer Diverse CDer (lager egen liste for disse) Mp3/iPod med større minne enn den jeg har nå Trenger en bokhylle ved senga Kan vel skrive meg på jenter som ønsker type også Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ingen jenter på forumet som ønsker seg type da? For da stiller jeg frivillig. Jeg gjør! Så lenge du ikke hører på trance, liker Dorthe Skappel eller har FrP-sympatier, er saken grei. Ellers: Verdensherredømme Kunder som lært seg fordelene ved en god personlig hygiene Ekstra busskort siden jeg mister det hele tida Å ha vært ung på 70-tallet Skate, Mirrors Edge og Fable 2 til Xbox 360 Jeg ville slått til, Mimir! (Kanskje jeg skal gjøre det. Hater trance, Dorthe Skappel og folk som lukter vondt og ikke bryr seg om det. Jeg har skjønt nok til at jeg ikke ville stemt på FrP ... Elsker mye av musikken fra 70-tallet, jenter, spill og jenter som spiller. ) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg visste jeg ikke kom til å angre på å bli aktiv på et diskusjonsforum. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg visste jeg ikke kom til å angre på å bli aktiv på et diskusjonsforum. Jeg visste jeg kom til å angre på å bli aktiv på et diskusjonsforum. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg visste Lemon var en mann. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Jeg visste Lemon var en mann. hahahaha............blooper;) men tilbake til alvor gutta;) nå tror jeg jaggu det blir en ruger 10/22 til jul, får den ikke til selve julaften fordi jeg må vente på at politiet skal godkjenne meg først,men ikke tungt å vente så lenge man venter på noe godt. det blir drittøft:p Endret 16. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Jeg visste Lemon var en mann. ÅNEIII jeg er avslørt :<<< Endret 16. november 2008 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå