PyrionZ Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ønsker meg: -Registrering på lett-mc'n. -Kjøreklær -Lappen Er mer jeg ikke kommer på i farta: p Lenke til kommentar
Tearjerker Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 - alle Prison Break sesongene - nye pc deler. trenger det hardt! egentlig har jeg alt jeg trenger ;P Kansje no clothes ell no Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg ønsker meg snille unger til jul. Hehe Hver gang mamma sier det, så svarer jeg ganske enkelt: "Men hva skal dere gjøre med meg da? " Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) - Barack Obama Obama i papp da eller?? :!: - Jeg ønsker meg flere par SKOO fra usa, og jeg skal bestille de snart!!!!!!! - Potetskreller har jeg faktisk aldri eid, så det står høyt på lista mi. Ostehøvveln har fungert utmerket til nå da. - Laken. - Kjøkkenmaskiner av flere slag. - Ting jeg skal begynne å samle på (blant annet kopper og fat). - Hund - Gavekort på Amfi Endret 9. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 - Bandy kølle - Joggesko - Div. Fotoutstyr - Div. datadeler (i år igjen, får jo aldri ) Lenke til kommentar
Eline Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 - bøker av Unni Lindell - flaxlodd - sesong 3 og 4 av CSI mer kommer jeg ikke på, faktisk.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 - Stativ og fjernutløser til kameraet - Flere sokker Mer klarer jeg ikke tenke ut, annet enn penger til nytt objektiv. Er stort sett fornøyd med det jeg har. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg ønsker meg: - Sko, type lave casual. - X-box 360 - CoD 5 - Penger - Gavekort - Canon g10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) DVD: 12 Angry Men, Lawrence of Arabia, Apocalypse Now!, Once Upon A Time In America, Once Upon A Time In The West, Oldboy, Magnolia, Die Hard. Penger, Parfyme og Pink Floyd-Plakater. (PPPP(!)) Endret 10. november 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 I tillegg til pistolen hadde det vært kjekt med en sånn koffert til den, i aluminium. Lol, hva er det neste i "James-Bond" sammlinga di? Ordentlig Smooking? Hva er ditt ønske da? Munnbind? Herregud... Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hei tjukke nisser. Har laget link til tråden i 1.posten i Juletråden 2008. Håper alle forumbrukere med julestemning er aktive å så mange juletråder som mulig På gjensyn. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kaller du meg tjukk Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hihi <3 Om forlatelse, det var ikke meningen å såre noen! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ønsker meg: Mirrors Edge til X360 COD:WAW til X360 Ekstern harddisk Gavekort Sovesofa Manual-sett (aka. vekter) Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 - Pulsklokke - Sekk Den gamle sekken min har VIRKELIG sett bedre dager:P Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 en banan brente mandler ny høygaffel Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det jeg først og fremst ønsker meg er en skikkelig klokke, og det får jeg Bortsett fra det er det ikke noe jeg virkelig trenger, men det blir vel noen ekstra gaver også. Litt filmer og kanskje noe klær er ikke å forakte. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 * Et enklere liv * En problemløser * Nokia Tube (selv om den ikke kommer før 09 kan jeg forsatt ønske) Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hmm.. jeg ønsker meg en ekstern harddisk, og noen gode hodetelefoner, også kjent som headset. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Trendnet 4-Port PS/2 Audio KVM Switch Kit TK-408K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå