Jo Are Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen som har noen tips til billige surround løsninger (komplett pakke)?Tenker på til tv. Ligger logitech z-5500 over budsjettet ditt? Hvis ikke kan jeg virkelig anbefale det, har det selv og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Tror ikke jeg skal ønske meg noe som helst i år. Den beste gaven jeg får i år er julekos med familien, treffe vennene fra hjemplassen min og bare ha det koselig i 3 uker. Og, selvfølgelig tilbringe masse tid med kjæresten Kan man ønske seg mer? Endret 6. november 2008 av Ladern Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 - Sikkelige Høytallere. - Masse fyrverkeri. - Penger. - Dame. Kommer ikke på mer.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Nye twintips og masse snø! PHP_Yoghurt: Jo mindre du er muslim, så tror jeg ikke du skal ønske deg ei dame til jul... Go and get her! Endret 6. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tror ikke jeg skal ønske meg noe som helst i år. Den beste gaven jeg får i år er julekos med familien, treffe vennene fra hjemplassen min og bare ha det koselig i 3 uker. Og, selvfølgelig tilbringe masse tid med kjæresten Kan man ønske seg mer? Jajaja særlig... hehe, nei i bunn og grunn kan man faktisk ikke ønske seg noe mer. Når jula er over er det alltid for min del det jeg savner... Men gaver er gøy Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ønsker meg egen leilighet også men det får jeg ikke ifra familien, må nok vente litt til gitt. Ønsker meg en 20mbit linje også. Nedlastingshastighet: 9 534 kbit/s (10 000 000 bytes på 8,391 sek) Opplastingshastighet: 3 711 kbit/s (2 000 000 bytes på 4,312 sek) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg bytter ut alle ønskene mine med ett navn: Vilde Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da har en ny liste kommet: Probe Whiskey (snus) Offroad Whintergreen (snus) Julesnus (snus) Og kansje et snes cannabis Kan jo heller ikke si nei takk til Saints Row 2 *Litt cannabis i kroppen, SR 2 på xboxen og 1 julesnus under leppa* Julen kan ikke bli bedre Med mindre jeg vinner i lotto også Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mange helger med fyll og fanteri. Og kanskje noe verktøy Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kom på ett ønske til: Gavekort på komplett.no Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ønsker meg en god karakter på eksamen. Ellers har jeg gått skikkelig bajas i år og kjøpt meg alt jeg kunne ønske meg selv. Derfor hadde det jo vært fint med litt penger. Det beste blir uansett å komme hjem og mæte familie og venner igjen. Helgebesøk er ikke altid nok. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 ProTools 8 og roland x8 Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Legger til på min liste: Abonoment på diverse tema blader. Jeg må virkelig lese litt mer : P Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gode karakterer, masse fri fra jobben og gaver jeg ikke visste jeg trengte. OG såklart, kjærestebesøk. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 OG såklart, kjærestebesøk. Hvis han ikke kommer så send en PM. :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ønskeliste: God mat. Godt selskap. Mye moro. Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Egentlig ønsker jeg meg ikke noe mer enn en god klem fra en kjæreste jeg ikke har! og god mat da! seff!!! Om jeg MÅ si en ting.. må det vel være en akustisk gitar med innebygd MIC (anyone??) håper julenissen hører meg!! Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ønsker meg en stor klem =D På den mer objekt-orienterte delen så hadde det ikke vært dumt med en ny prosjektor. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Pengærr Og en goooood julemiddag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå