Eplefe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nei, ikke så vidt jeg vet. Jeg har lett og lett og lett. Har funnet ut at det letteste er å få tante og dem til å kjøpe det og så sende som gave. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Den tiden på året snart ja. Har krysset 19 år, så er jo direkte umulig å "ønske" meg noe lenger. Har egentlig alt jeg trenger, og får nok bare det vanlige pisset med håndkler og sokker Lenke til kommentar
zennox Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Julen nærmer seg snart og vil gjerne høre hva dere ønsker dere til jul. Jeg ønsker meg: - Playstation 3 m/ Far Cry 2 - HD ready flatskjerm Jøss. Skulle ønske jeg kunne ønske meg slike ting til jul Ønsker meg mobiltelefon, men den vil jeg kjøpe selv ettersom om jeg skulle ønske meg den ville jeg sannsynligvis fått noe ubrukelig til 1000lappen, så det er vel mest penger jeg vil ha. Ellers så hadde et par xbox spill vært kult. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 En 20-pakning Camel og en 1.5-liters flaske Cola hadde gjort seg. Nei, jeg finner ikke julen spennende eller "magisk" i det hele tatt lengre. Bare ræl alt sammen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Julen nærmer seg snart og vil gjerne høre hva dere ønsker dere til jul. Jeg ønsker meg: - Playstation 3 m/ Far Cry 2 - HD ready flatskjerm Jøss. Skulle ønske jeg kunne ønske meg slike ting til jul Ønsker meg mobiltelefon, men den vil jeg kjøpe selv ettersom om jeg skulle ønske meg den ville jeg sannsynligvis fått noe ubrukelig til 1000lappen, så det er vel mest penger jeg vil ha. Ellers så hadde et par xbox spill vært kult. Det er ikke sikkert jeg får det. Men de fleste har vel en stefar som kjøper glede Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Ny mobil, ny iPod, ny laptop, macroobjektiv, en skikkelig blits til kameraet, diverse filtre til kamera, mellomringer, playstation 2/3 + noen artig spill, men egentlig holder det bare om jeg får noe som er skrevet til meg, fra en god veninne eller kjæresten. Det trenger ikke koste penger, blir glad for noen ord på papir også. Endret 20. oktober 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Jeg ønsker meg: Manchester United draktsett med Anderson 8 på ryggen. iPod...som det er god plass på Masse nye klær Cash Headset (Helst Koss) Fisheye objektiv til mitt Nikon kamera Parfyme Nintendo 64 med to kontrollere (minst) og en del spill (Zelda Ocarina of time og Mario Kart ihvertfall) Alle Rocky filmene (samleboks) Fallout 3 (Xbox360) Fifa09(Xbox360) Guitar Hero world tour (Xbox360) Fable 2 (Xbox360) Ekstern Hardisk Og en familie uten stress på julaften Dette er vel det jeg ønsker meg mest ihvertfall Endret 20. november 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
KEX Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg ønsker meg snille unger til jul. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 En 20-pakning Camel og en 1.5-liters flaske Cola hadde gjort seg. Nei, jeg finner ikke julen spennende eller "magisk" i det hele tatt lengre. Bare ræl alt sammen. Når man vokser fra gaver og nissen, er selvsagt den fantastiske julematen en høydare! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ønsker meg treningstøy siden jeg endelig har kommet i gang med regelmessig trening igjen etter mange år på latsiden Lenke til kommentar
Rikken1969 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg ønsker meg snille barn, mer sex med kona, cod 5 (til pc) mer tid til å spille pc, ny bil, mer lyst til å trene og mindre mage.. (Har magen min og tiden foran pc'n noe til felles tro..??? Nææææææ...) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dette ønsker jeg med. Iallefall foreløpig, er sikkert noe jeg har glemt: - Diverse spill ( LittleBigPlanet, COD5 og Mirrors Edge til ps3) - I am legend (blue-ray) - No county for old men (blue-ray) - Treningsklær - Fotballutstyr ( sko, drakt osv.) - Penger. - Diverse tv sesonger. - Klær. - Parfyme og annet tilbehør for den mannlige rasen. - Bærbar Pc - Ekstern harddisk. - harddisk. - Klokke. - Ipod. - Six-pack, altså vaskebrett mage Det er det jeg kommer på nå Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 nytt tastatur. det jeg har nå sitter halvparten av tastene fast pga mye lan partys å mye cola søl XD begynner å bli ganske slitt. -Fable 2 -at starcraft 2 kommer ut før det skal -penger selvsagt -nytt belte. mitt må jeg snart teipe for at d skal sitte sammen. -ny kontor stol Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har egentlig alt jeg trenger. Snø, kanskje? og evt gavekort. Lenke til kommentar
iviking Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Pysjamas som er klassisk Fyllepenn DVDer er alltid kjekt Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Snille barn! eller... Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ønsker meg hovedsaklig penger, da jeg holder på å ta lappen. Alle monner drar Ellers er det vel det vanlige. En kul t-skjorte, gitar-dall, CDer, filmer osv. Har ingen større behove ellers.. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har to ønsker: -Gibson Les Paul Standard eller Custom -Penger til Gibson Les Paul Standard Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Foreløpig - Headphones - Midikeyboard - Mobil - filmer, musikk, penger. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Digitalt speilreflekskamera kanskje noen ps3 og wii spill også men har det meste av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå