Comma Chameleon Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg ønsker at jula blir like god som den er fortsatt Det materielle telles ikke i år Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nytt annlegg til pc-en. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vis jeg skrur opp bassen på fullt nå klikker hele driten og spiller ikke Så må nok ha nytt snart. Trenger anlegg for å irritere naboen så de flytter. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har aldri hatt noe annlegg til dataen min Enten headset eller spille ut av skjermen.. så ja.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hehe, jeg er avhengi av høytallere Spiller så høyt nå at pc-musa rister Lenke til kommentar
malinhelene Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg ønsker meg PS3 m. Little Big Planet Et gulvteppe - noe jeg fant ut at jeg mangler nå som det blir kaldt. iPhone eller SE C905 - får ikke bestemt meg Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Trenger anlegg for å irritere naboen så de flytter. Haha, støttast! Irriterande å få han på døra av å så vidt slå på anlegget. Fyren er heilt toskjen i hovudet, skal ikkje gå vidare innpå det/han.. Edit: Min nabo altså, veit ikkje noko om din Endret 13. desember 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg låser bare døra jeg Lenke til kommentar
Moff Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Konsentrert tandori dvd - Den siste Revejakta, Norges Herligste, There Will be blood, Into the Wild tapet av røyskatt skinn Åre til robåt Minnepinne en Ola Bukse Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 BD-filmer - Wall-E - Iron Man - L.A. Confidential DVDer: - Leon, Luc Besson - Pi, Aronofsky - Barry Lyndon, Kubrick - Spartacus, Kubrick - Lolita, Kubrick - Lost in Translation, Sofia Coppla - Lost Highway, Lynch - Eraserhead, Lynch - Stalker, Tarkovsky - Ivan’s Childhood, Tarkovsky - The Doors, Oliver Stone - Irréversible, Gaspar Noé - Det Sjunde Inseglet, Bergman - Smultronstället, Bergman - Persona, Bergman ... og en ny DVD-hylle. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 en stok med skruf. ny bil, krasja den gamle:S:P dvd"er. mot i brøstet dvd. 50" samsung tv. anlegg til bilen. ps3, guitar hero world tour. sokker, og ein boxer eller 2:P og fred på jord.. trur det var det meste eg ønska meg;) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 en stok med skruf. ny bil, krasja den gamle:S:P dvd"er. mot i brøstet dvd. 50" samsung tv. anlegg til bilen. ps3, guitar hero world tour. sokker, og ein boxer eller 2:P og fred på jord.. trur det var det meste eg ønska meg;) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 en stok med skruf. ny bil, krasja den gamle:S:P dvd"er. mot i brøstet dvd. 50" samsung tv. anlegg til bilen. ps3, guitar hero world tour. sokker, og ein boxer eller 2:P og fred på jord.. trur det var det meste eg ønska meg;) Aksepter at folk ikke liker og misliker de samme tingene som deg, og kom deg videre. Dette er ikke tråden for å krangle om og rakke ned på andres ønsker og behov. God jul. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Herregud, var da virkelig ikke vondt ment. God jul. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg ønsker egentlig bare at julaften skal bli ferdig. Orker ikke julen. Jeg slenger meg på denne her Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg ønsker egentlig bare at julaften skal bli ferdig. Orker ikke julen. Jeg slenger meg på denne her Hvorfor? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg ønsker egentlig bare at julaften skal bli ferdig. Orker ikke julen. Jeg slenger meg på denne her Sånne folk som dere ødelegger hele julen Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 en stok med skruf. ny bil, krasja den gamle:S:P dvd"er. mot i brøstet dvd. 50" samsung tv. anlegg til bilen. ps3, guitar hero world tour. sokker, og ein boxer eller 2:P og fred på jord.. trur det var det meste eg ønska meg;) mot i brøste eige jo!! fillen meg d beste tv programme som er laga på norsk jord:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå