Martin HaTh Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Penger, og murligens en barbermaskin, nå som jeg får nytte av den slags. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det jeg ønsker meg til jul kan være så mangt: gadgets, filmer,bøker ,tv serier(mest scifi/fantasy) men jeg blir egentlig glad for det meste Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Må si jeg ønsker meg ps3 60gb. vanskelig og få skaffet ny nå men.. Den er tilbake kompatibel med alle ps3 spillene Blu-Ray Noen som vet om noe sted det kan være mulig å få tak i? Er ikke intrisert i 80gb og de andre pakkene som har kommet ut. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Eg har en 60 gb finn.no? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Rart med det, men jeg ønsker meg faktisk nesten ingenting. Jo eldre man blir desto mindre øsnker man seg. Sånn er det bare. Det som jeg ønsker mest er en hyggelig julefeiring med familien og gode venner. Men noe småtteri som et par DVD'er og slikt blir nok å finne under juletreet. Men hvis det var noe jeg kunne ønske meg så var det gode eksamensresultater Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gitarforsterker (eller penger til å kjøpe en) Spill Klær (myke pakker man vokser opp fort) Dobbeldyne og sengetrekk Men mest av alt en hyggelig jul uten skuffelser og annet negativt pjatt. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 -Dame -32"++ TV -Vannkjøling -Carving ski -OCZ reaper 4GB 1333MHZ DDR3 RAM -Enda et databord -En datastol til Brukte faktisk ganske lang tid Kommer neppe til å få noen av de tingene, men jaja, har det bra jeg Utenom det med dame da :PxD Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 iPod Touch Ny stol ;( TV Ny Data Gibson Les Paul Standard Mesa Boogie Dual Rectifier Marshall JCM 800 ^^ Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 ah.. etter litt streving med tenking, kom jeg fram til at jeg ønsker meg en aukustisk gitar med innebygd mic.. CUTOFF(heter det, det?) er et must! Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Penisring Butt-plug Clone-a-willy med ekstra mye silikonmasse Vivid All Movies Collection 13 kokosnøtter Endret 9. desember 2008 av Lomper Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 PenisringButt-plug Clone-a-willy med ekstra mye silikonmasse Vivid All Movies Collection 13 kokosnøtter lol mistenker at dette er et troll Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Større mave- og tarmsystem, så jeg slipper å må drite hele tiden så mye som jeg spiser. Edit: skriveleif Endret 9. desember 2008 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
audiox Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 - Guitar hero: World tour ;P That's that i guess, har ikke kommet på noe annet Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 go-kart motor. Cash til ny pc. Hovedsakelig det Lenke til kommentar
slideface Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 -Modellbiler (BMW) -XTZ 99 W12 (subwoofer) -Ny HD TV. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 ønsker meg ikke så mye egentlig...men et par ting kan jeg vel komme med -opp til flere stokker skruf sterk pors eller løs - mer snus - en eller flere pulbare damer - et stort glass med tørket fleinsopp - trance energy biletter - og et par lekre hodetelefoner God Jul alle sammen!!!!!! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) All I Want For Christmas is my Two Front Teeth Se filmen hos Youtube Endret 11. desember 2008 av WarpX Lenke til kommentar
simentp Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 penger Asus eee 901 Acer one Lenke til kommentar
Benor Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg ønsker å kunne tilbrunge jula med kjæresten min. Noe jeg ikke kan. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har enda et ønske, og det er at beste vennina mi vil bli venn med meg igjen Hun tror jeg bare er venn med henne fordi jeg tror jeg vil få henne til slutt fordi en annen sa det, og det er ikke sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå