EB_Veyron Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ekstern harddisk. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg ønsker egentlig bare at julaften skal bli ferdig. Orker ikke julen. Men måtte jo sette noe opp på ønskelisten så da ble det bl.a pysjamas, penger, øredobber, div. filmer ol. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som har noen tips til hva man kan ønske seg til rundt en tusen lapp som kan kjøpes fysisk i en butikk? Som heller ikke er en av disse delene Kamera Mobil MP3 Konsoll/spill/tilbehør Mp3-spiller. :> Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Han skrev jo mp3 i spoilern. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Haha, det høres ut som en kul kjæreste du har, Mompen. TNX! For å ikke være helt off-topic får jeg si at jeg ønsker meg livsforsyning av maiskolber og tilgivelse fra Mompen. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Greit da, du er tilgitt Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ekstern harddisk. Nettopp kjøpt intern psp Hadde, ble ødlagt, og gidder nok ikke å ønske meg ny siden jeg brukte den så lite ^^ Huff, ekke lett å finne noe man ønsker seg Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Han skrev jo mp3 i spoilern. Ja, så det. :> Lenke til kommentar
malden Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 vis du har en del elektroniske ting hjemme kan det være grit med programerbar fjernkontroll. personlig så ville jeg anbefalt nad sine som du kan få kjøpt på hifikluben. Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Canon EF 50mm f/1.4 UMS Ny PC Pinoeer 50" PS3 Georg Jensen Koppel klokke En såkketur fra Alba I den rekkefølgen Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dette ønsker jeg med. Iallefall foreløpig, er sikkert noe jeg har glemt: - Diverse spill ( LittleBigPlanet, COD5 og Mirrors Edge til ps3) - I am legend (blue-ray) - No county for old men (blue-ray) - Treningsklær - Fotballutstyr ( sko, drakt osv.) - Penger. - Diverse tv sesonger. - Klær. - Parfyme og annet tilbehør for den mannlige rasen. - Bærbar Pc - Ekstern harddisk. - harddisk. - Klokke. - Ipod. - Six-pack, altså vaskebrett mage Det har jeg allerede! Resten av lista mi ser slikt ut, og bare sånn for the record. Jeg forventer ikke å få alt, egentlig tror jeg ikke at får noen ting av det som står der 1. Moods of Norway dress 2. Trådløst internett/router 3. Klær(bukser og gensere) 4. Skiutstyr, twintip? 5. Badekåpe, sånn deilig 6. Eon boka 7. Diana Submarine Shining Arrow Full Body og Aquablade brief black, med Speedo speedsocket konkurranse briller. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Har oppdatert listen litt. Skjønner ikkje kordan folk ikkje klarer å bestemme seg for hva de ønsker seg. E jo så evig mye kult som finnes Gått ned fra 42' til 42++'' TV, fant ut at eg ikkje hadde plass til en 42 fot stor TV på rommet. Så e d jo evig mange spill eg ønsker meg, men topp 3 e som sagt RSV2, SR2 og MC:LA. Så ønsker eg meg: Gaming PC (Mest lyst på en Alienware, de ser så sinnsykt råe ut ), Iphone, Xbox 360, Ny TVbenk, nytt databord og ny datastol. Edit: Også seff Twintip ski, men d vet eg at eg får, skal se på d i morgen Endret 2. desember 2008 av Stian-xD Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 1. iPhone 2. Xbox 360 ELITE 3. Penger Ikke stort mer Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 fant ut at eg ikkje hadde plass til en 42 fot stor TV på rommet. Fins det virkelig så store TVer? (503" hvis jeg ikke tar feil) Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bergans Sirdal jakke Polariseringsfilter Gorillapod zoom iPod Touch 32gb Ny LFC-drakt Treningstøy Klokke Klær Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 fant ut at eg ikkje hadde plass til en 42 fot stor TV på rommet. Fins det virkelig så store TVer? (503" hvis jeg ikke tar feil) D tviler eg veldig på Men hadde vært fett Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg ønsker meg Mirrors Edge Lenke til kommentar
Semic Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 EKSTREMT mange spill, deriblant Red Alert 3, Brothers in Arms: Hell's Highway, Call of Duty: World at War osv. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg ønsker meg penger, slik at jeg kan finansiere en elektrisk gitar Og så vil jeg ha Playstation 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå