Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?


michael691

Anbefalte innlegg

Alle vet at mannfolk ikke får mannfolkgaver etter at de er etablert. Det er vanlig å gi ting til huset/leiligheten til voksent folk. Har du for eksempel noen gang sett en gift mann få ps3-spill til jul av mora si?

 

Gifte menn får duker, kasseroller og pynteting :) (til stor glede for oss fruer ) :)

Hva er dette for tull? Stefaren min får Rambo, Iron Maiden, slegge og boksere med halvnakne kvinner til jul!

Av moren sin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle vet at mannfolk ikke får mannfolkgaver etter at de er etablert. Det er vanlig å gi ting til huset/leiligheten til voksent folk. Har du for eksempel noen gang sett en gift mann få ps3-spill til jul av mora si?

 

Gifte menn får duker, kasseroller og pynteting :) (til stor glede for oss fruer ) :)

Hva er dette for tull? Stefaren min får Rambo, Iron Maiden, slegge og boksere med halvnakne kvinner til jul!

Av moren sin?

 

Blant annet, ja.

Lenke til kommentar
Eg ønsker meg:

Verdensfred

slutt på all sykdom

42' TV

Saints Row 2 til ps3

Rainbow six vegas 2 til ps3

Midnight club: LA til ps3 :D

 

 

hehe måtte bare;p selv om det ikke er noe "connection"

"Jippi fred, nå tror jeg går hjem og plaffrer noen par mennesker i pcverden, for der får de aldre noe verdensfred" ; )

Lenke til kommentar

Faktisk så kommer jeg ikke på så veldig mye jeg ønsker meg til jul. Har også allerede fått julegave på forskudd av foreldrene mine, trengte ny mobil, og da ble det en C905 på meg. Fikk også ny jakke, så da skal jeg være fornøyd. :) Da har jeg fått akkurat det jeg hadde behov for. Eneste jeg kommer på som jeg ønsker meg nå er en 40"+ HD-tv, og kanskje en og annen dvd. Utenom det, så ønsker jeg meg bare en koselig og trivelig jul hjemme med familie og venner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...